کد خبر : 254255
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 - 22:27
-

صدرنشین فقط یک نیمه می‌بازد!

صدرنشین فقط یک نیمه می‌بازد!

کودتای گهرزمین سیرجان در خانه صدرنشین لیگ بی‌نتیجه ماند و گیتیزن‌ها با درخشش ملی‌پوش‌ خود و جادوی مربیگری در رختکن، کامبک خاطره‌انگیزی رقم زدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، وقتی می‌گویند بازی دو نیمه دارد و نیمه‌ مربیان سرنوشت‌ مسابقه را رقم می‌زند، پس حتما حقیقتی پشت این نقل‌قول نهفته است. صدرنشین لیگ برتر فوتسال ایران در حالی به یکی از مهم‌ترین سه امتیازهای فصل چنگ زد که نیمه نخست را با شکست ۴ بر ۲ به رختکن رفت اما در نیمه‌ی دوم همه چیز وارونه شد و آن‌ها با یک کامبک جادویی، کودتای سیرجانی را سرکوب کردند.

از چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، گهرزمین سیرجان یکی از تیم‌هایی به شمار می‌رفت که توان مهار گیتی‌پسند صدرنشین را داشت و آن‌ها در نیمه اول نیز باب میل خود و مدعیان قهرمانی عمل کردند و با ۲ گل مانی قانع، میثم خیام و بهروز اسدی، با چهار گل از میزبان پیش افتادند.

در حالی که همه تصور می‌کردند، کار صدرنشین لیگ برتر در همین نیمه خلاص شده است اما شاگردان محمد کشاورز به تاکتیک پاورپلی روی آوردند و با آرامشی تعجب‌برانگیز و پیاده کردن نکات فنی، در یک دقیقه توسط مهدی کریمی موفق به ثمر رساندن ۲ گل شدند تا امیدشان برای نیمه دوم حفظ شود.

با آغاز نیمه دوم، چهره ترسناک اصفهانی‌ها عیان شد. گیتیزن‌ها به قدری از توقف مس سونگون خوشنود بودند، تا چنین فرصتی را برای بیشتر کردن اختلاف امتیازاتشان از دست ندهند و با درخشش بی حد و اندازه مهدی کریمی در همان اوایل نیمه دوم به ۳ گل دست یافتند و نتیجه بازی را به نفع خود برگرداندند.

هر چقدر شاگردان محمد کشاورز در تایمی که از حریف خود عقب افتاده بودند، تمرکزشان را به خوبی حفظ کردند اما در سوی مقابل گهرزمینی‌ها ناامیدانه پس از دریافت هر گلی، به تماشای گل‌های دیگر نشستند تا همین نقطه ضعف باعث شود که رویای پیروزی در این بازی برایشان به کابوس بدل شود.

در ادامه، حسین افضلی که تیمش در نیمه‌ی دوم از نمایش و کامبک حریف سرگیجه گرفته بود، اقدام به تاکتیک پاورپلی کرد تا از همین ترفند دیداری که توفیقش را برای خود متصور شده بودند را به تساوی بکشند. اما گیتیزن‌ها هوشیارتر عمل کردند و در شرایطی که تیم حریف بدون دروازه‌بان و با پنج بازیکن در تکاپوی گلزنی بود، به لاک تدافعی فرو رفتند و پس از اشتباهات بازیکنان حریف، موفق به زدن ۲ گل دیگر شدند.

پرونده  دیداری که در نیمه اول، ۴ بر ۲ به سود گهرزمین به پایان رسیده بود، در پایان بازی ۷ بر ۴ به کام گیتی‌پسندی‌ها بسته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.