کد خبر : 254508
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 9:36
-

حکایت مربیان محروم در بندرعباس و شهرری + عکس ها

حکایت مربیان محروم در بندرعباس و شهرری + عکس ها

سه مربی با محرومیت تیم خود را هدایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در هفته چهاردهم لیگ برتر در سه شهر مربیان اجازه حضور روی نیمکت تیم خود را نداشتند. در کرج مهرداد لطفی به دلیل محرومیت تیمش را در مصاف با حافظ ساری هدایت نکرد هر چند مقاومت این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

تیم‌های پالایش نفت بندرعباس و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۵ دیروز در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر فوتسال مقابل هم قرار گرفتند که این بازی جنجالی با تساوی چهار بر چهار به پایان رسید.

اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم مس‌سونگون که به علت محرومیت قادر به رهبری تیم خود در این بازی نبود، پیش از آغاز مسابقه سعی داشت پشت نیمکت تیمش حضور پیدا کند تا از این طریق راحت‌تر تیم مس را هدایت کند که اقدام وی با واکنش و مخالفت ناظر بازی همراه بود تا همین مسئله موجب بحث بین او و ناظر مسابقه شود.

پس از وقفه‌ای چند دقیقه‌ای در سوت آغاز، سرمربی مس سونگون رضایت داد تا نمایش بازیکنانش را از جایگاه VIP دنبال کند و مقاومت زیادی نداشته باشد.

شاگردان تقی‌پور که امید زیادی به کسب پیروزی در این بازی داشتند، در حضور تماشاگران بندرعباسی به تساوی مقابل نفت رضایت دادند.

در شهرری نیز محسن حسن زاده به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه بازی را نظاره کرد.مذاکره فرش آرایی ها برای حضور حسن زاده پشت نیمکت تیم بی نتیجه بود و او در جایگاه ویژه این بازی را نظاره کرد. حسن زاده در برخی صحنه ها گوشی به دست دیده شد اما معلوم نیست مخاطب او کادرفنی فرش آرا بوده یا افراد دیگری.

این بازی را فرش آرا با برتری ۲ بر یک به سود خود خاتمه داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.