کد خبر : 254635
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 13:15
-

خبیری: در حال رصد کردن مرحله نهایی لیگ هستیم/ با افتخار کارگرزاده هستم

خبیری: در حال رصد کردن مرحله نهایی لیگ هستیم/ با افتخار کارگرزاده هستم

سرمربی تیم ملی فوتسال کارگری ایران صحبت‌هایی را انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن خبیری در مورد انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال کارگری ایران اظهار داشت: باتوجه به تصمیم فدراسیون کارگران وانجمن فوتبال کارگران ایران مبنی برتشکیل تیم ملی و اعزام به مسابقات بین‌المللی، در اولین گام با مشاوراجرایی و فنی به توافق رسیده و ایشان هم با جلساتی که با عزیزان در فدراسیون وانجمن کارگری، داشتند پس از بررسی رزومه‌های چندین مربی،این مسئولیت مهم و مقدس به اینجانب سپرده شد.

وی ادامه داد: دراینجا باید عرض کنم که باعث افتخارم که کارگرزاده بودم و بالغ بربیست و چهار سال به عنوان کارگر در خدمت هستم و درحال حاضر در شرکت سایپا یدک مشغول بکارهستم. جا دارد از مدیر عامل محترم شرکت سایپایدک، جناب آقای دکتر معظمی بابت اینکه به بنده اجازه دادند که بتوانم در خدمت تیم ملی باشم کمال سپاس را داشته باشم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کارگری کشورمان خاطرنشان کرد: نکته مهم و حائز اهمیت این است که دراین دوسال اخیر بازی‌های قهرمانی کارگران کشوربسیار پرشور و منظم برگزار می‌شود و اینکه اکثر شرکت‌ها،بانک‌ها ،ارگان‌ها و کارخانجات بزرگ در آن بابرنامه و پرقدرت حضور دارند. خود این مسئله‌ باعث می‌شود که جذب بازیکنان حرفه‌ایی در شرکت‌ها بسیار پراهمیت باشد. جادارد از آقایان پهلوان یلی ریاست محترم فدراسیون، سهرابی ریاست محترم انجمن فوتبال وهمکارانشان، کمال تشکر راداشته باشم. 

خبیری در پایان گفت: پس از قبول سمت درحال رصد کردن لیگ که به مرحله نهایی رسیده است، هستیم و آماده کردن برنامه‌‌ها برای تشکیل و آماده‌سازی برای آینده تیم ملی هستیم تا بتوانیم پرقدرت در مسابقات بین‌المللی از نام ایران که یکی از قدرت‌های برتر فوتسال جهان هست دفاع کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.