کد خبر : 254676
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 9:36
-

آشتی تماشاگران با فوتسال؛ هیجان دوباره به سالن‌ها برگشت

آشتی تماشاگران با فوتسال؛ هیجان دوباره به سالن‌ها برگشت

تماشاگران فوتسال هیجان را بار دیگر به این رشته برگردانده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فوتسال رشته‌ای هیجان‌انگیز با سرعت بسیار بالاست که می‌تواند در چند ثانیه سکوت سالن را تبدیل به غوغاکده‌ای کند. این رشته از همان ابتدای ورود به ایران توانست طرفداران پر و پا قرصی برای خود دست و پا کند و تا الان نیز به عنوان یکی از پر طرفدارترین رشته‌های ورزشی به کار خود ادامه می‌دهد.

فوتسال سال‌ها پیش با جام رمضان‌های جذاب که سالن‌های آن کیپ‌ تا کیپ پر می‌شد خود را به ایرانی‌ها معرفی کرد و در ادامه لیگ برتر فوتسال همین جمعیت‌ها را در برخی از بازی‌ها به خود می‌دید. پس از گذشت چند سال از برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتسال، این جمعیت کاهش پیدا کرد و با شیوع ویروس کرونا و برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر، این عدد به صفر رسید.

با شروع روند واکسیناسیون در کشورمان، برخی از لیگ‌ها به سرعت بازی‌های خود را با تماشاگران محدود برگزار کردند اما فوتسالی‌ها این کار را نکردند و خیلی دیر اجازه برگزاری بازی‌ها را با تماشاگر به دست آوردند. با شروع بازی‌های لیگ برتر پس از پایان دوران کرونا، استقبال خوبی از سوی تماشاگران صورت نگرفت و اکثر بازی‌ها با حضور تعداد کمی از تماشاگران برگزار می‌شد.

حالا در این فصل از لیگ برتر، شرایط به طور کلی تغییر کرده و تماشاگران علاقمند به فوتسال در بیشتر بازی‌ها حضور پررنگی دارند. مردم در شهرهای مختلف برای حمایت از تیم‌های خود، سالن‌ها را پر می‌کنند و حالا می‌توان گفت که هیجان بار دیگر به فوتسال برگشته است. آشتی تماشاگران با فوتسال از همه لحاظ می تواند برای این رشته سود داشته باشد.

جدا از تزریق هیجان به این بازی‌ها، بازیکنان جوان، با تجربه حضور در این دیدارها که با جمعیت بالا برگزار می‌شود، می‌توانند هم انگیزه بیشتری به دست بیاورند و هم تجربه خود را برای حضور در بازی‌های حساس بالاتر ببرند. این موضوع برای باشگاه‌ها بسیار خوشحال‌کننده است و آن‌ها نیز باید شرایط حضور تماشاگران در سالن ها را بهتر کنند تا این ظرفیت بسیار مهم دوباره از دست نرود.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.