کد خبر : 254665
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 8:36
-

پالما با گل اولادقباد در بین چهار تیم اروپا

پالما با گل اولادقباد در بین چهار تیم اروپا

پالما با گلزنی مرد سال فوتسال آسیا برای دومین سال پیاپی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا در حالی که حسین طیبی را به دلیل مصدومیت در فهرست نفراتش نداشت و از مسلم اولادقباد و سالار آقاپور در لیست بازیکنان خود بهره می‌برد، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب (به وقت ایران) در آخرین مسابقه مرحله گروهی دور الیت قهرمانان اروپا به مصاف هیت کیف اوکراین رفت.

مایورکا پالما اسپانیا که طی دو دیدار اخیرش در مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا با درخشش اولادقباد به دو پیروزی رسیده بود، نیاز به یک امتیاز در تقابل با هیت کیف داشت تا صعودش به‌عنوان تنها نماینده گروه D و صدرنشین به دور نیمه نهایی را قطعی کند ولی برتری نماینده سه امتیازی فوتسال اوکراین می‌توانست جای این دو تیم را بخاطر احتساب بازی رودررو تغییر بدهد.

هیت کیف اوکراین در نیمه اول به پیروزی رسید تا در آستانه صعود به نیمه نهایی چمپیونز لیگ قرار بگیرد ولی در دقیقه ۲۴ گوردیلو گل تساوی مایورکا پالما را به ثمر رساند و دو دقیقه بعد هم مسلم اولادقباد درخشید و گلزنی کرد.

اولادقباد که طی دو دیدار اخیرشان موفق شده بود سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، دروازه هیت کیف اوکراین را هم در دقیقه ۲۶ باز کرد تا مایورکا پالما را پیش بیاندازد که در فاصله دو دقیقه به پایان مسابقه گل تساوی را دریافت کردند.

تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا در لحظات پایانی مقاومت جانانه‌ای داشت و در نهایت به تساوی دو بر دو در این مسابقه رسید تا ۷ امتیازی شود و به‌عنوان صدرنشین گروه D مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا بالاتر از لوباوا لهستان (۶ امتیاز)، هیت کیف اوکراین (۳ امتیاز) و اولمیسوم کرواسی (صفر امتیاز) به نیمه نهایی راه پیدا کند.

مایورکا پالما اسپانیا که سال گذشته نیز با درخشش حسین طیبی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و فینال و قهرمانی در این رقابت‌ها رسیده بود، بازهم توانست با فوتسالیست‌های ایرانی خود به جمع چهار تیم برتر چمپیونز لیگ برسد.

تاکنون صعود تیم‌های فوتسال مایورکا پالما اسپانیا، بارسلونا و بنفیکا پرتغال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده و از بین تیم‌های اندرلخت بلژیک یا اسپورتینگ لیسبون هم یک تیم به این جمع اضافه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.