کد خبر : 254747
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 16:15
-

بهادری: خیلی زود به نتیجه‌ رسیدم که ادامه همکاری با کراپ مهیا نیست/همیشه آرزو داشته‌ام با فرش آرا قهرمان لیگ برتر شوم

بهادری: خیلی زود به نتیجه‌ رسیدم که ادامه همکاری با کراپ مهیا نیست/همیشه آرزو داشته‌ام با فرش آرا قهرمان لیگ برتر شوم

قدرت بهادری، سرمربی_بازیکن فصل گذشته فرش آرا مشهد، پس از سپری کردن دورانی ناموفق در کراپ الوند، این‌بار در نقش بازیکن به تیم شهرش بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پیوستن قدرت بهادری به کراپ الوند در مارکت تابستانی بسیار خبرساز شد و همچنین از آن به عنوان یکی از شاه‌ماهی‌های نقل‌وانتقالاتی در فوتسال ایران یاد می‌کردند، اما طولی نکشید که کراپی‌ها در باتلاق بحران گرفتار شدند و با برکناری رضا لک و روی کار آمدن علی افضل، همه چیز را برای قدرت بهادری به نقطه پایانی رساند و از آن جایی‌که بازیکن سابق تیم‌ملی در برنامه‌های افضل که پیشترها سابقه همکاری در فیروز صفه اصفهان را با همدیگر داشتند، جایی نداشت، زمزمه‌های جدایی‌اش به سرعت در جامعه فوتسال پیچید و مربی‌_بازیکن فصل گذشته فرش آرا، پیش از آغاز دور برگشت لیگ برتر با تیم شهرش به توافق رسید و پس از دیدار هفته چهاردهم، مراحل این انتقال نهایی شد و بهادری باری دیگر به فرش آرا بازگشت.

فرش آرا مشهد که دوران باشکوهی را با محسن حسن‌زاده پشت‌سر می‌گذارد و به جایگاه سوم لیگ برتر چسبیده است، حالا با بازگشت بازیکن خاطره‌سازش به دنبال تداوم درخشش و پایانی خوش در این فصل خواهد بود.

بهادری روز گذشته در تمرینات فرش آرا حاضر شد و از تونل خوش‌آمدگویی شاگردان سابق و هم‌تیمی‌های فعلی‌اش عبور کرد.

وی درباره حضورش در کراپ گفت: با نظر آقای رضالک به تیم کراپ الوند پیوستم و قرار بود لحظات شیرینی را سپری کنیم اما با جدایی چند مهره کلیدی و همچنین محرومیت و مصدومیت برخی بازیکنان، خیلی زود دچار بحران شدیم که از بدشانسی‌های کراپ، آقای لک و بازیکنان بود. با این حال نتایج خوبی را کسب نکردیم و پس از اینکه آقای افضل به عنوان مربی جدید باشگاه انتخاب شدند، خیلی زود به نتیجه‌ای رسیدیم که ادامه همکاری مهیا نیست. در کل برای باشگاه کراپ در ادامه مسیرش آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص بازگشت به فرش آرا گفت:سال‌ها پیراهن این تیم را پوشیده‌ام و همیشه آرزو داشته‌ام با فرش آرا قهرمان لیگ برتر شوم. سال گذشته فرش آرا تا مرز انحلال پیش رفت، اما ما جنگیدیم و تیم را حفظ کردیم و راهی مسابقات شدیم. در حال حاضر تیم فرش آرا با هدایت آقای محسن حسن‌زاده نتایج فوق‌العاده‌ای به‌دست آورده و خیلی خوشحالم که حالا عضوی از تیم هستم.

بهادری، ۳۸ روز قبل با پیراهن کراپ الوند علیه فرش آرا به میدان رفت و موفق دبل شد! اگرچه درخشش او مانعی برای پیروزی فرش‌آرا نشد اما حسابی تیم فعلی‌اش را به دردسر انداخت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.