کد خبر : 254785
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 13:12
-

حسن‌زاده در گفتگو با Fut5al:

انگیزه زیادی برای بازی در تیم‌ملی دارم/ شمسایی برای پیاده‌سازی فلسفه‌اش به زمان نیاز دارد/ مس همچنان شانس قهرمانی دارد

انگیزه زیادی برای بازی در تیم‌ملی دارم/ شمسایی برای پیاده‌سازی فلسفه‌اش به زمان نیاز دارد/ مس همچنان شانس قهرمانی دارد

اصغر حسن زاده در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال در مورد دعوتش به تیم ملی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در مورد دعوتش به تیم ملی، جوانگرایی رخ داده در تیم ملی و همچنین شرایط مس سونگون به گفتگو پرداخت که از نظرتان می گذرد:

آخرین بازی شما برای تیم ملی ۳۰ آذر ۱۴۰۰ و مقابل ایتالیا بود. پس از حدود دو سال بار دیگر به تیم ملی دعوت شدید.چه احساسی دارید؟

در هرصورت پس از این بازی تغییراتی در کادرفنی تیم ملی ایجاد شد و آقای شمسایی صلاح دیدند که در تیم ملی نباشم.چه آن زمان که بودم برای موفقیت تیم ملی تلاش می کردم و چه زمانی که نبودم برای موفقیت تیم ملی دعا می کردم. تیم ملی متعلق به مردم ایران است و باید از موفقیت آن همه خوشحال شوند. من همیشه مثل سرباز در خدمت تیم ملی بودم. هرزمان که نیاز داشتند با جان و دل هستم و الان هم انگیزه زیادی برای بازی در تیم ملی دارم.

بحث جوانگرایی در تیم ملی از زمان حضور شمسایی مطرح شده است. شما در این خصوص چه نظری دارید؟

جوانگرایی برای خودش فلسفه ای دارد. گاهی یک جوان ۱۸ ساله بسیار موثرتر از یک بازیکن باتجربه است و گاهی برعکس آن هم رخ می دهد. باید شیب جوانگرایی به نحوی باشد که هم تیم ملی هم بازیکن ضرر نکنند چون اگر خدایی نکرده تیم بیش از حد جوان شود و نتیجه نگیرد آن وقت یک نسل سوخت می شوند. این را فقط در مورد فوتسال نمی گویم و در همه رشته ها جاری و حاکم است و باید رعایت شود.

به نظر شما این روند در تیم کنونی فوتسال پیاده می شود؟

معتقدم آقای شمسایی نیاز به زمان دارد که فلسفه اش را در تیم ملی پیاده کند. در سال هایی که با او بازی کردم و او را می شناسم می دانم که موفقیت و قهرمانی برای او اهمیت بسیاری دارد و حالا در تیم ملی این فلسفه را با جوانگرایی هم تلفیق کرده است و حالا مسیر تیم ملی ادامه جوانگرایی و کسب نتیجه است که امیدوارم این اتفاق در آینده و در تورنمنت های مهمی که داریم بیفتد و چه من باشم و چه نباشم تیم ملی در ادامه این مسیر موفق باشد.

در مورد مس سونگون هم بگویید. شرایط این تیم چطور است؟ چرا این فاصله با گیتی پسند ایجاد شد؟

معتقدم تیم در ابتدای فصل با جابجایی هایی که در بین بازیکنان داشت نتوانست انسجام کافی را داشته باشد با این حال روند خوبی داشتیم و تیم به خوبی جمع شد.جز یکی دو بازی که تیم تکمیل نبود و همه بازیکنان را نداشتیم و امتیاز از دست دادیم در بقیه بازی ها خوب کار کردیم.

با توجه به فاصله ۷ امتیازی با گیتی پسند می توان به قهرمانی مس امیدوار بود؟

چرا که نه. هنوز ۱۲ هفته دیگر در نیم فصل دوم باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. قبول دارم که کارمان سخت است اما در نیم فصل دوم هیچ دیداری قابل پیش بینی نیست و باید منتظر هر اتفاقی بود پس ما هم ذره ای از امیدمان برای قهرمانی کم نشده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۰۰

دسته گلی که برد خونه وحید شمسایی جواب داد خخخخخ