کد خبر : 254760
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 11:52
-

درسی که شمسایی از سرنوشت خودش گرفت/ آماده باشی دعوت می‌شوی

درسی که شمسایی از سرنوشت خودش گرفت/ آماده باشی دعوت می‌شوی

وحید شمسایی خودش سال ها به اردوهای ملی دعوت نشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در سال هایی که محمد ناظم الشریعه هدایت تیم ملی فوتسال را بر عهده داشت بارها بحث دعوت وحید شمسایی به تیم ملی مطرح شد؛ چه برای پس گرفتن رکورد آقای گلی فوتسال جهان از فالکائو و چه آمادگی فنی و بدنی او که منجر به کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در ۴۰ سالگی هم شد.

در همه این سال ها اما ناظم الشریعه یا اعتقادی به وحید شمسایی نداشت و جایی برای او در تفکرات فنی خود نمی دید یا سن و سال او را بالاتر از میانگین تیمی می دانست که خودش با شیب تندی به سمت پیری حرکت می کرد و به همین دلیل سال ها از تیم ملی دور ماند در شرایطی که می توانست بازی کند.

هر چه بود سرنوشتی که برای شمسایی رقم خورد باعث شد او در نهایت در تیم ملی تحت هدایت خودش آن را پیاده نکند. استمرار بازی های خوب چهره هایی چون اصغر حسن زاده و مرتضی عزتی (و البته در اردوی قبلی که بحث دعوت از حمید احمدی مطرح شد و به خاطر درگیری در اردوی مس منتفی شد) نشان می دهد که علیرغم تاکید شمسایی برای حرکت بر مدار جوانگرایی، شایسته سالاری نیز در تفکرات او جای دارد و هر بازیکنی که در لیگ برتر بدرخشد با هر سن و سالی می تواند به رسیدن به یپراهن تیم ملی امیدوار باشد.

شمسایی اتفاقی که برای خودش افتاد و سال ها از تیم ملی دور افتاد را حالا برای امثال حسن زاده ها پیاده نکرده و چه بسا سایر چهره ها نیز در صورت صلاحیت فنی راهی اردوی تیم ملی شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.