کد خبر : 254844
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 23:13
-

تقی‌پور: مقابل کراپ در زمین حرف می‌زنیم/جاوید نیاز به فرصت دارد/ برای پایان اشتباهات اتمام حجت کردیم

تقی‌پور: مقابل کراپ در زمین حرف می‌زنیم/جاوید نیاز به فرصت دارد/ برای پایان اشتباهات اتمام حجت کردیم

سرمربی مس سونگون ورزقان از دیدار با کراپ الوند ایرانیان گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی‌پور در آستانه تقابل با کراپ الوند گفت: با یک تیم خوب بازی می‌کنیم که سعی کرده در این مدت ناشناخته بماند. به هر حال در فرصتی که داشتیم روی اشتباهات هفته گذشته کار کردیم و نکات مربوط به بازی فردا را به بازیکنان گوشزد کردیم. هدفی جز برد نداریم و می‌خواهیم مثل بازی رفت، حرف‌هایمان را در زمین بزنیم. 

 

او به تساوی مس در بندر اشاره کرد و افزود: شاید روی کاغذ تساوی در بندر نتیجه بدی نبود؛ با این وجود و حتی با ۴ غایب من از نتیجه راضی نیستم. 

 

تقی‌پور تصریح کرد: عدم تمرکز چند نفر زحمت کل تیم ما را به باد داد و سه امتیاز را از ما گرفت. این هفته با همه اتمام حجت کردم چون دیگر‌ اشتباه جایی در تیم من نخواهد داشت. 

 

سرمربی مس به دعوت ۴ بازیکن مس به تیم‌ملی اشاره کرد و گفت: در تمرینات همیشه می‌گویم که از کوچکترین تا بزرگترین عضو تیم‌مان شایسته پوشیدن پیراهن تیم‌ملی است. این بار چهار بازیکن دعوت شدند و باز جای بعضی‌ها خالی است. با این وجود برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم ملی‌پوشانمان به خوبی جواب اعتماد آقای شمسایی را بدهند. 

 

او به بازگشت مهدی جاوید از این هفته اشاره کرد و گفت: جاوید بعد از محرومیتی‌ که انصاف در آن لحاظ نشده بود به جمع ما باز گذشته است. باید به این بازیکن فرصت بدهیم تا آرام آرام در ترکیب حضور یافته و با شرایط وفق پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.