کد خبر : 254809
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 9:14
-

ستاره‌های زیر 23 سال پیراهن مقدس را بر تن می‌کنند

ورودی‌های جدید و جوان تیم‌ملی فوتسال (عکس)

ورودی‌های جدید و جوان تیم‌ملی فوتسال (عکس)

سه بازیکن جوان که از پدیده‌های لیگ‌برتر بوده‌اند، برای نخستین بار به اردوی تیم‌ملی فوتسال دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی که از مدت‌ها پیش برای حضور بازیکنان جوان و آینده‌دار در تیم ملی بزرگسالان برنامه‌ریزی کرده و در هر اردو شاهد دعوت از برخی ستاره‌های جوان و موفق لیگ برتر هستیم، برای اردوی پیش روی تیم ملی فوتسال نیز، پدیده‌های لیگ‌برتر را به اردوی تیم‌ملی فراخواند.

بازیکنانی نظیر علی نیکنام، حمید قهرمانی و امیررضا خون‌جهان که جزو پدیده‌های فوتسال ایران به شمار می‌روند، در سیاهه جدید تیم ملی برای دیدار با روسیه حضور دارند و امیدوارند که نظر شمسایی را جلب کنند.

کادرفنی تیم ملی همچنین بازیکنان جوان دیگری را نیز در اردوهای قبلی دعوت کرده بود و آن‌ها را زیر نظر دارد و برخی از چهره‌ها دوباره به اردوی جدید راه یافته‌اند و این مسئله انگیزه خوبی برای بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتسال ایران ایجاد کرده است؛ آن‌ها حالا می‌دانند با درخشش در تیم باشگاهی خود در لیگ برتر می‌توانند به پیراهن تیم ملی برسند و جزئی از تغییر نسل تیم ایران به مرور زمان باشند.

تیم ملی فوتسال اردوی خود برای دو بازی دوستانه با روسیه را روز ۲۱ آذرماه همزمان با اولین روز فیفا آغاز خواهد کرد. تیم ملی همچنین صبح ۲۶ آذر راهی لار می‌شود تا طی روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر ماه دو بازی دوستانه را با روسیه برگزار کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.