کد خبر : 254840
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 20:59
-

پاداش درخشش در لیگ؛ جانشینی طیبی در تیم ملی

پاداش درخشش در لیگ؛ جانشینی طیبی در تیم ملی

بهداد شیخ احمدی، رأس گلزن تیم گیتی‌پسند اصفهان، نقش بسزایی در موفقیت‌های این تیم در فصل جاری داشته است و حالا مزدِ این درخشش را با حضور در تیم ملی خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، یک ضربه خلاقانه و حرفه‌ای که به‌آرامی قلب تیم مس سونگون را نشانه گرفت و سپس در کنجی از زمین مسابقه، سجده شکر بر جای گذاشت. هفتمین گل او طی دوازده دیداری که به میدان رفته بود تا همگی باعث شوند که پس ماه‌ها دور ماندن از کاروان تیم ملی، با درخشش در لیگ برتر و صدرنشینی تیم اصفهانی کانون توجهات را به خود جلب کند و نمره قابل قبولی از سوی سرمربی تیم ملی برای بازگشت به تیم ملی بدست بیاورد.

شیخ احمدی، علاوه بر اینکه به مهره اصلی محمد کشاورز در باکس حریفان تبدیل شده و بار‌ها با گلزنی برای تیمش گره‌گشا بوده است، وحید شمسایی را هم متقاعد کرده که بار دیگر به رأس موردعلاقه‌اش اعتماد کند تا او را در فهرست تیم ملی فوتسال برای دو مسابقه دوستانه با روسیه قرار دهد.

این بازیکن ۲۳ ساله در آخرین دیداری که با پیراهن تیم ملی فوتسال به میدان رفته است، نمایش خیره کننده‌ای را داشت و یکی از بهترین بازیکنان زمین در مصاف با ازبکستان لقب گرفت. او در دومین دوئل تدارکاتی تیم ملی فوتسال برابر ازبکستان موفق به زدن دو گل شده بود و پس از آن با مصدومیتی جدی مواجه شد.

وحید شمسایی پیش از اعزام تیم ملی به تورنمنت شش جانبه برزیل طی مصاحبه‌ای که با خبرنگار ورزش سه داشت به مصدومیت بهداد شیخ احمدی اشاره کرده بود و با توجه به غیبت حسین طیبی، این شانس بزرگ را دارد تا تمام قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد و در کنار احمدعباسی، از گزینه‌های اصلی برای ترکیب تیم ملی به شمار برود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.