کد خبر : 255011
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 10:39
-

حسن‌زاده:‌ با تصمیم شمسایی از تیم ملی دور بودم و دوباره مثل یک سرباز بازگشتم

حسن‌زاده:‌ با تصمیم شمسایی از تیم ملی دور بودم و دوباره مثل یک سرباز بازگشتم

کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: همیشه مثل یک سرباز در اختیار تیم ملی کشورم بودم و باعث افتخارم است که مجددا به تیم ملی دعوت شده ام.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، اصغر حسن‌زاده در مورد حضور مجددش در تیم ملی فوتسال اظهار داشت: بیش از یک سال بعد از حضور وحید شمسایی، به تیم ملی دعوت شدم. البته این صلاحدید سرمربی تیم ملی بوده که در آن مقطع در تیم ملی حضور نداشتم.

وی افزود: همیشه در مقطعی که در تیم ملی حضور داشتم، سرباز تیم ملی بودم و هر جا که سرمربی تیم ملی صلاح بداند به این تیم کمک خواهم کرد. الان هم مثل یک سرباز در اختیار تیم ملی کشورم هستم. باعث افتخارم است که مجددا به تیم ملی دعوت شدم. ان‌شاءالله در ادامه راه بتوانیم مثل همیشه پرچم جمهوری اسلامی را بالا ببریم. 

کاپیتان تیم ملی فوتسال در پاسخ به سؤالی که آیا در این دوره از بازی‌های آسیایی می‌توانیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم، گفت: همیشه فوتسال ایران یک پله بالاتر از آسیا بوده و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. در دوره قبل این بازی‌ها تیم ملی فوتسال عملکرد خوبی داشت اما متأسفانه در بازی فینال کمی بدشانس بودیم و توپ‌های ایران وارد دروازه ژاپن نمی‌شد و در نهایت ژاپن توانست با شکست ایران قهرمان آسیا شود. اما این موضوع چیزی از ارزش‌های تیم ملی را کم نمی‌کند. ان‌شاءالله در این دوره با تلاش بازیکنان و کادر فنی قهرمان آسیا شویم و همچنین در جام جهانی هم نتایج قابل قبولی به دست آوریم.

حسن‌زاده در مورد حضورش در باشگاه مس سونگون عنوان کرد:‌ نیم‌فصل دوم از حساسیت بالایی برخوردار است و هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است. در حال حاضر تیم و کادر مدیریت و فنی باشگاه همه یکدل و یکصدا هستند که امتیازهای عقب افتاده را جبران و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.