کد خبر : 255028
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 12:54
-

دراماتیک‌ترین بازگشت ممکن

دراماتیک‌ترین بازگشت ممکن

مهدی جاوید بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت چهار ماهه، بازگشتی رویایی به ترکیب مس سونگون داشت.

اختلاف دو باشگاه مس سونگون و کراپ در مورد مهدی جاوید به محرومیت چهار ماهه این بازیکن از حضور در لیگ برتر انجامید تا فوتسال ایران یک نیم فصل کامل از دیدن نمایش بهترین گل چند دوره اخیر محروم شود. ستاره مس روز گذشته بعد از پایان محرومیتش، بازگشتی رویایی به ترکیب داشت.

مصادف شدن پایان محرومیت جاوید با تقابل مس و کراپ به خودی خود یک اتفاق دراماتیک بود! کراپی‌ها در این پرونده با محرومیت چهار ماهه جاوید به برد بزرگی دست یافته بودند و حالا درست در تقابل برگشت، زمان این محرومیت به پایان رسیده بود و مهدی جاوید، با عطشی وصف ناپذیر آماده انتقام بود.

اسماعیل تقی‌پور در صحبت‌های پیش از بازی بار سنگین موجود را از روی دوش جاوید برداشته و تاکید کرده بود که در ابتدای راه انتظار زیادی از او نمی‌رود. آقای گل فصل گذشته اما برای بازگشت به عادت همیشگی‌اش فقط به یک فرصت احتیاج داشت.

او که به تازگی از بند مصدومیت نیز رها شده بود، در همان نیمه اول بازی با کراپ به میدان رفت و یکی از سه گل تیمش را زد. جاوید در نیمه دوم یک گل دیگر هم به ثمر رساند تا با تشویق جاوید آقای گل، دوباره جان گرفته و برای جبران چهار ماهی که به خاطر محرومیت کذایی از دستش داد، مصمم‌تر شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.