کد خبر : 255266
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 9:35
-

وقتی بهترین گلزنان لیگ برتر پاپس کشیدند

وقتی بهترین گلزنان لیگ برتر پاپس کشیدند

بخت‌هایی که خوشبخت نبودند. هفته‌ای که گذشت آن‌ها توری را به حرکت در نیاوردند، توپی را از خط عبور ندادند و گلی را به ثمر نرساندند. اما شاهد روشن شدن ماشین گلزنی ادوار گذشته نیز بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هرم برترین گلزنان فصل به شکل مثلثی درآمده با ضلع سه بازیکن با ۱۲ گل زده، گلزنانی که در هفته چهاردهم خوش‌رقصی کرده بودند، یکی از آنها گلات کرد، دیگری موفق به دبل شد و بخت اصلی که از همان هفته نخست در آن بالا بالاها کفش طلا را جست‌وجو می‌کرد، زننده یک گل بود. همه این‌ها در هفته‌ پانزدهمی که گذشت شادی پس از گلی را به نمایش در نیاوردند. اما به حرکت در آمدن ماشین گلزنی فوتسال ایران را شاهد بودند. مهدی جاوید پس از چهار ماه انتظار، لحظه شماری و خماری لیگ برتر، بالاخره پا به توپ شد و در اولین دیداری که به میدان رفت دو بار دروازه را به آتش کشید.

رقابت فردی بازیکنان برای رسیدن به کفش طلا، در نوع خود جالب‌توجه است. به مانند جدول رده‌بندی لیگ برتر که جدال تیم‌ها در آن تنگاتنگ و نفس‌گیر دنبال می‌شود، در جدول گلزنان هم شرایطی مشابه وجود دارد و بازیکنان برای رسیدن به این عنوان بزرگ رقابت جذابی با یکدیگر دارند.

تا به این لحظه، مهدی کریمی، محمدحسین درخشانی و امیررضا خون‌جهان، با ۱۲ گل از بخت‌های اصلی به شمار می‌روند. اما همان‌گونه که در هفته چهاردهم مهدی کریمی با پنج گل خود را به پرواز درآورد و به یک‌باره در کورس آقای گلی جای گرفت بدون شک در هفته‌های آینده نیز، بازیکنان دیگری به این جمع اضافه خواهند شد. چه بسا ممکن است آقای گل‌های فعلی در آینده‌ای نزدیک از سیاهه برترین گلزنان کنار بروند.‌

بهروز اسدی و بهروز عظیمی با ۱۱ گل، علی مروتی با ۱۰ گل و فرهاد فخیم، مهدی دهقان‌نژاد، محمد اسدشیر، حمید قهرمانی، سهیل جامدی و پژمان بهادیوند با ۹ گل، در تعقیب و گریز این رقابت به دنبال تصاحب کفش طلا هستند و همه آن‌ها بر این باورند که شایستگی کسب این عنوان را دارند، پس بدون شک در ادامه مسابقات جذابیت خط و نشان کشیدن این بازیکنان برای یکدیگر تماشایی خواهد بود.

اما یک بازگشت می‌تواند تمامی معادلات را بر هم بزند و در همین هفته‌ای که پشت‌سر گذاشتیم، این بازیکن در اولین دیدارش موفق به بریس کردن شد. مهدی جاوید آقای گل تاریخ لیگ برتر حالا این فرصت را دارد تا در یازده دوئل پیش‌روی، باری دیگر شم گلزنی‌اش را به رخ بکشد.

اگرچه شانس مهدی جاوید با توجه به نیم فصلی که از بازی کردن محروم بوده برای حفظ کفش طلایش، بسیار کم خواهد بود اما نباید فراموش کرد این بازیکن بیشترین دبل، هتریک، پوکر و گلات را در فصول اخیر به نام خود ثبت کرده. پس بعید نیست که این ستاره در هفته‌های آتی به جمع کاندیدای آقای گلی اضافه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.