کد خبر : 255445
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 10:46
-

پیام تبریک مدیرعامل ماه هرمس پس از قهرمانی امیدهای آناصنعت

پیام تبریک مدیرعامل ماه هرمس پس از قهرمانی امیدهای آناصنعت

احمد همامی عضو هیئت مدیره باشگاه آناصنعت و مدیر عامل شرکت ماه هرمس، حامی مسابقات دسته برتر امیدهای کشور پس از قهرمانی تیم آناصنعت در این مسابقات، طی پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در پیام مهندس احمد همامی مدیرعامل شرکت ماه هرمس آریا، حامی تیم امید آناصنعت قم و مسابقات دسته برتر امیدهای کشور  آمده است: 

خانواده بزرگ آناصنعت!

اکنون که یکسال و اندی در کنار شما عزیزان هستم هر روز به باور و حس رسیدن به هدف با تلاش و پشتکار، نزدیک‌تر شده‌ام. امروز مانند روزی که در بندرعباس قهرمان نوجوانان کشور شدیم خوشحال و خرسند بودم.

گاهی حضوری و گاهی غیرحضوری و با قلبم، انرژی مثبت از طرف همه مجموعه هرمس به شما رساندیم تا شاهد موفقیت و قهرمانی شما باشیم. 

️اکنون که دومین قهرمانی را با حمایت هرمس در سطح عالی فوتسال کشور به دست آوردید باید بدانید که این حمایت از نه شخص من، که از طرف تک تک کارمندان و کارگرانی است که با عرق زحمتشان و نان حلالشان به سوی شما روانه شد تا با ساق‌های طلاییتان، حاصل این زحمات را به تور دروازه بنشانید و امروز با غرور و افتخار جام را بالای سرببرید. 

️خدای بزرگ را شاکرم که سال ۱۴۰۲ برای تیم‌های پایه آناصنعت با حمایت مجموعه هرمس با دو قهرمانی همراه بود و شادی مردم قم را سبب شد. 

امیدواریم با درایت مدیریت آناصنعت در لیگ‌برتر بزرگسالان با رتبه تک رقمی خاطره خوش این قهرمانی‌ها برای مردم قم شیرین‌تر، باقی بماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.