کد خبر : 255496
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 - 23:14
-

لیگ دسته یک امید:

رفت و برگشت تهران به لیگ برتر امید

رفت و برگشت تهران به لیگ برتر امید
شاهد که یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتسال استان تهران محسوب می‌شود و سابقه تاسیس آن به سال ۱۳۷۸ می‌رسد، این فصل با حمایت مالی کارگزاری مهرآفرین و شخص آرتین چراغی راهی مسابقات لیگ دسته یک امید کشور شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بعد از سقوط مقاومت تهران از لیگ برتر امید کشور سهمیه استان تهران در معتبرترین لیگ پایه کشور از بین رفت. اما این پایان کار استان تهران در لیگ برتر امید نبود و تیم شاهد طهران توانست از لیگ دسته یک امید به لیگ برتر صعود کند تا سهمیه این استان در فصل بعدی لیگ برتر همچنان محفوظ باشد.

 

شاهد که یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتسال استان تهران محسوب می‌شود و سابقه تاسیس آن به سال ۱۳۷۸ می‌رسد، این فصل با حمایت مالی کارگزاری مهرآفرین و شخص آرتین چراغی راهی مسابقات لیگ دسته یک امید کشور شد و توانست با تکیه بر کادر فنی جوان و بومی خود در کنار حضور بازیکنانی باتجربه مسیر صعود به لیگ برتر را برای خود هموار کند.

 

شاهد در دور رفت ۱۵ امتیاز ممکن را کسب کرد و در دور برگشت مرحله نخست به ۳ برد از ۴ بازی دست پیدا کرد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی شود. این تیم در مرحله نهایی با ۳ برد و ۹ امتیاز در شب چهار بازی‌ها صعود خود به لیگ برتر را مسجل کرد.

 

 

اسامی کادر فنی و مدیریتی:
مدیرعامل و مالک: آرتین چراغی
مشاورین مدیرعامل: مهدی گلپور، حسن سواری و رضوان محمدی
مدیر فنی: مرتضی سام
مدیر تیم: سعید پروا
سرمربی: آرمین دانشجو
مربیان: مرتضی مناف، بهنام بخشی، پوریا فضلی‌خانی
مربی گلر: مرتضی حسن‌بیگی

 

 

بازیکنان:
مرصاد شادمهر (کاپیتان)، حسین محمدلو، امیرمحمد میرخوند چگینی، امیرحسین رحیمی، یزدان ملکی، صادق زارع، علیرضا بخشی وگندی، یاسین باسامی قینرجه، محمد مرادی، آرش فتاحی‌نژاد، علیرضا محمدی، مهدی صفری، آرین سالاری، مهدی حاجی‌زاده، آردین کریمی، رضا رستگار، نیکراد نیکجوی‌فرد، ابوالفضل حشمتیان، مهدی کشاورز رضائی، علیرضا زمانی چهره‌نیا، امیرحسین رضائی، حسین عبداللهی جوینی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.