کد خبر : 255529
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 - 13:50
-

هاشمی و تاج؛ تماشاگران ویژه دیدار تیم ملی

هاشمی و تاج؛ تماشاگران ویژه دیدار تیم ملی

وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال تماشاگران ویژه دیدار تیم ملی خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال تماشاگران ویژه دیدار تیم ملی خواهند بود.

فرماندار ویژه لارستان داریوش دهقان در نشست خبری با فعالان رسانه‌ای با بیان اینکه در آستانه رویدادی بسیار مهم در حوزه ورزش هستیم که اگر بتوانیم به خوبی میزبانی کنیم، فریاد مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم لارستان نه تنها در کشور، بلکه در جهان شنیده می‌شود، اظهار داشت: هدف ما از پیگیری برگزاری مسابقات ورزشی در لارستان، برنامه‌ریزی برای توسعه توریسم ورزشی و همچنین تلاش برای قهرمان‌پروری است.

دهقان با تأکید بر اینکه این بازی بسیار مهم است و اگر به خوبی برگزار شود رزومه‌ای برای مسابقات دیگر در لارستان خواهد شد، ادامه داد: برپایی اردوی این دو تیم بزرگ در لار، شروعی برای احیای ظرفیت‌های دیگر از جمله ساخت هتل و بوم‌گردی می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، معتمدین و خیرین پای کار آمده‌اند، یادآور شد: برای بازی ایران و روسیه، وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و روسای کمیته‌ها، استاندار فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مدیران‌کل به لارستان خواهند آمد.

دهقان با بیان اینکه از فرمانداران، مدیران سابق و شخصیت‌های مختلف لارستان و همه افرادی که زمانی عهده‌دار مسئولیت‌هایی در شهرستان بوده‌اند، برای تماشای این بازی‌ها دعوت کرده‌ایم، گفت: یک تیم قوی برای اسکان مهمانان در نظر گرفته‌ایم، برخی از مردم لار برای اسکان مهمانان، خانه‌هایشان را در اختیار ما گذاشته‌اند، شهرداری‌های لار، خور و لطیفی نیز با ما همکاری می‌کنند.

فرماندار ویژه لارستان با اذعان به اینکه کار فروش بلیط بازی‌های ایران و روسیه از طریق سایت LARTIK.ir از صبح روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه با نرخ ۱۵۰ هزار تومان قابل خریداری است، افزود: درآمد حاصل از فروش بلیت‌ صرف تأمین هزینه‌ مسابقات می‌شود.

وی اضافه کرد: بازی‌های ایران و روسیه به طور مستقیم از شبکه‌های ورزش، پنج و کشور روسیه پخش می‌شود و طی روزهای آتی عوامل برنامه‌های مختلف ورزشی صدا و سیما وارد لار می‌شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.