کد خبر : 255970
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 13:23
-

نگاهی به بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر/ دوئل افضل و افضلی!

نگاهی به بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر/ دوئل افضل و افضلی!

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر جمعه اول دیماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پس از پشت سر گذاشتن فیفا دی آذرماه ، ادامه رقابت های لیگ برتر را شاهد خواهیم بود به نحوی که هفته شانزدهم پیکارها جمعه اول دی ماه برگزار می شود.

در ادامه نگاهی داریم به بازی های هفته شانزدهم:

پالایش نفت بندرعباس- گیتی پسند اصفهان

این بازی دوئل دوباره سپهر محمدی با گیتی پسندی هاست. دروازه بانی که انگیزه زیادی برای این بازی دارد. گیتی پسند باید هوشیار باشد چون خاطره خوشی از بندرعباس ندارد.خستگی ملی پوشان گیتی پسند شاید پاشنه آشیل تیم کشاورز شود.

مقاومت البرز- مس سونگون

روی کاغذ بازی آسانی در انتظار شاگردان تقی پور است اما نباید حریف را دست کم بگیرند. مقاومت در سال های اخیر خوب به مس باخته اما الان برای بازی های خانگی برنامه ویژه دارد تا در لیگ بماند. بعید است یک برد پرگل را از مسی ها شاهد باشیم.

کراپ الوند – گهرزمین سیرجان

اجتمالا گل بازی های هفته شانزدهم خواهد بود؛ دوئل افضل و افضلی مربیان اصفهانی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارند. شرایط دو تیم متفاوت است اما هیچکدام به چیزی جز برد فکر نمی کنند. شهاب طالبی می تواند سوژه این بازی باشد.

فرش آرای مشهد – ایرالکو اراک

قرعه بدی نصیب ایرالکو شده و هنوز خوراکچی نتوانسته به پیروزی با ایرالکو برسد. او این هفته به مشهد می رود تا تیمش را مقابل پدیده لیگ یعنی فرش آرا هدایت کند. حسن زاده به هیچ وجه نباید حریف را دست کم بگیرد. این بازی نبردی تاکتیکی خواهد بود.

سفیر گفتمان تهران- پوشاک حافظ ساری

اوضاع در تعطیلات هم برای ساروی ها بهتر نشده و این تیم با همان شمایل نصفه و نیمه به پایتخت می آید.سفیر گفتمان در سه بازی اخیر خانگی نبرده و حالامقابل قعرنشین به چیزی جز پیروزی فکر نمی کند.

سن ایچ ساوه -شهرداری ساوه

هر دو تیم در میانه جدول به دربی ساوه پای می گذارند. از ما نخواهید برنده این بازی را پیش بینی کنیم اما می دانیم جدالی نزدیک را شاهد خواهیم بود. برنده این بازی سرو سامانی در جدول می گیرد. شهرداری ساوه شروع خوبی داشته و با تقویت تیم خود شرایط بهتری دارد.

فولاد زرند ایرانیان- آنا صنعت پاسارگاد قم

هردو بازی قبلی خود را واگذار کردند و زخم خورده هستند. شرایط در خانه فولاد زرند بهتر است اما آنا صنعت هم شانس کمی ندارد. زرند با پیروزی به نیمه بالای جدول می رسد و آنا صنعت با برد دوباره به رده سوم نزدیک می شود.

گزارش: سید حامد اردهالی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.