کد خبر : 256503
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 13:20
-

تنور لیگ دسته اول داغ تر از همیشه/ مدعیان خودشان را معرفی می کنند

تنور لیگ دسته اول داغ تر از همیشه/ مدعیان خودشان را معرفی می کنند

هفته پنجم لیگ دسته اول فردا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با رسیدن به هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول این مسابقات داغ تر از همیشه پیگیری خواهدشد و رفته رفته مدعیان خود را معرفی کرده و بازی های جذابی را شاهد خواهیم بود.

گروه اول

در گروه اول تیم مقاومت شهید یونسی فر یزد صدرنشین است و دو تیم بارمان خمینی شهر و دلسوختگان اهل بیت قم هم جدی ترین تعقیب کننده این تیم هستند. به نظر می رسد دو صعود کننده این گروه از بین این سه تیم باشند. تیم محبوب شهروند ساری در این گروه نتایج خوبی نگرفته است.

 

گروه دوم

در این گروه ریسندگی و بافندگی ماهوت شمال صدرنشین است و تیم های جنگی مشهد و پاس تهران این تیم را تعقیب می کنند. وضعیت این گروه پیچیده است و سه تیم رقابت بسیار فشرده ای دارند.

 

گروه سوم

در این گروه پرسپولیس خوزستان معادلات را بر هم زده و تیم های سیمین کک شاهرود ، رعد پدافند هوایی اصفهان و پاویون شمس مشهد هم شرایط بدی ندارند. رقابتی داغی در این گروه حاکم است و شناسایی تیم صعود کننده دشوار.

 

گروه چهارم

در این گروه رقابت اصلی برای صعود بین چهار تیم فولادهرمزگان، کسری گرمدره، استوناوند گرمسار و پالایش نفت اصفهان است و به نظر می رسد از بین این چهار تیم دو تیم به مرحله نهایی صعود کنند.

 

برنامه بازی ها

رقابت های هفته پنجم لیگ دسته اول فردا پنجشنبه برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.