کد خبر : 256512
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 15:18
-

صبوری:تغییر مکان میزبانی از فرش آرا به آناصنعت ضربه می‌زند/ فرش آرا تغییر زمان را قبول نکرد

صبوری:تغییر مکان میزبانی از فرش آرا به آناصنعت ضربه می‌زند/ فرش آرا تغییر زمان را قبول نکرد

سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری آنا صنعت پاسارگاد قم از تغییر محل میزبانی از فرش آرا انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین صبوری اظهار داشت: اگر بازی ما مقابل فرش آرا مشهد در سالن ورزشی ۲ هزار نفری شهید حیدریان برگزار شود، شرایط ما بهتر خواهد بود چرا که این سالن در مرکز شهر است و تماشاگر بیشتری می‌تواند در آن حضور یابد.

وی ادامه داد: اگر بازی دو تیم خارج از مجموعه شهید حیدریان باشد تعداد هواداران آناصنعت کمتر خواهد شد.

وی بیان کرد: بیشتر تمرینات خود را در سالن حیدریان برگزار کرده‌ایم و برای میزانی شرایط بهتری در حیدریان نسبت به ورزشگاه‌های دیگر داریم.

صبوری ابراز داشت: طی صحبتی که عوامل پشتیبانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور با مدیر تیم ما کردند عنوان شد که نمی‌توانند تا ساعت ۱۶ روز جمعه وسایل برگزاری این رقابت‌ها را از سالن حیدریان جمع‌آوری کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا از سازمان لیگ درخواست نشد بازی یک روز به تاخیر بیفتد گفت: این موضوع مطرح بود اما تیم فرش آرا قبول نکرد و عنوان نمود بلیت گرفته‌اند و یک روز دیرتر نمی‌توانستند به بازی بیایند.

سرمربی آناصنعت قم افزود: برای میزبانی روز جمعه چند سالن ورزشی توسط مدیر تیم آنا صنعت در نظر گرفته شده‌است ولی هنوز مشخص نیست که کدام سالن شرایط میزبانی لیگ برتر را دارد و مورد تایید فدراسیون قرار خواهد گرفت.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور و مرحله اول انتخابی تیم ملی برای المپیک پاریس امروز چهارشنبه در قم آغاز شد و تا ظهر جمعه ادامه دارد.

صبوری در ادامه در تفسیر خود از بازی مقابل حریف این هفته بیان کرد: فرش آرا امسال نتایج خوبی گرفته‌است و اکنون دوران آمادگی خوبی دارد چون چند بازی قبلی خود را برده است.

وی ادامه داد: فرش آرا تیم منسجم و خوبی است و بازی دشواری مقابل این تیم در پیش رو داریم.

دیدار تیم‌های آناصنعت قم و فرش آرا مشهد از چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال ساعت ۱۶ روز جمعه هفته جاری در قم برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.