کد خبر : 256525
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 19:54
-

مدیر فوتسال مس سونگون خبر داد:

میزبانی مس از سن‌ایچ در سالن خاطره‌انگیز علوم پزشکی تبریز

میزبانی مس از سن‌ایچ در سالن خاطره‌انگیز علوم پزشکی تبریز

مس سونگون در سالن شهریار تبریز از سن‌ایچ ساوه میزبانی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مهدی مرشدی مدیر تیم فوتسال مس سونگون در مورد بازی این هفته با سن‌ایچ ساوه در تبریز گفت: روز جمعه در سالن شهریار (ساری زمی) تبریز از سن‌ایچ میزبانی خواهیم کرد. هواداران عزیزمان حتما به این موضوع دقت کنند که بازی این هفته در سالن پورشریفی برگزار نمی‌شود و مثل بازی با کراپ در سالن شهریار منتظر آنها خواهیم بود. 

 

او در مورد نحوه حضور تماشاگران در سالن گفت: در سالن شهریار هم امکان حضور تماشاگران فراهم است و آنها می‌توانند طبق روال همیشه یک ساعت به شروع بازی (ساعت ۱۵) در محل برگزاری حضور یافته و به صورت رایگان بازی را تماشا کنند. 

 

مدیر تیم فوتسال مس سونگون با ایده‌آل دانستن شرایط تیم برای بازی روز جمعه تاکید کرد: بازی‌های لیگ روز به روز حساس‌تر و جذاب تر می‌شود و تیم ما هم به امید خدا از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. تمریناتمان هم به صورت منظم زیر نظر کادرفنی محترم برگزار می‌شود و به امید خدا آماده می‌شویم تا یک برد خانگی دیگر را جشن بگیریم. 

 

لازم به ذکر است که دیدار تیم‌های مس سونگون و سن‌ایچ ساوه در چارچوب هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۶روز جمعه ۸دی ماه آغاز خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.