کد خبر : 256660
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 18:06
-

هفته هفدهم لیگ‌برتر؛

گیتی‌پسند اختلاف با مس را دو رقمی کرد/ سن‌ایچ برنده ماراتن گلزنی در تبریز/ کت واک آنا بر روی فرشِ آرا+ جدول

گیتی‌پسند اختلاف با مس را دو رقمی کرد/ سن‌ایچ برنده ماراتن گلزنی در تبریز/ کت واک آنا بر روی فرشِ آرا+ جدول

تیم فوتسال گیتی پسند در روز شکست مس توانست با پیروزی مقابل کراپ الوند اختلافش را با رقیب خود دو رقمی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتسال باشگاههای کشور عصر امروز با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف به انجام رسید که یکی از پرگل ترین دیدارها رویارویی مس سونگون مقابل سن‌ایچ ساوه بود.

در این دیدار تیم سن‌ایچ با هدایت جواد اصغری‌مقدم با ارائه یک بازی منطقی و استفاده از اشتباهات پرتعداد حریف نامدار خود توانست در نیمه اول با برتری ۴ بر یک راهی رختکن شود. ساوجی ها در نیمه دوم نیز همین روند را حفظ کردند و توانستند باز هم اختلاف خود را به به ثمر رساندن گلهای بیشتر حفظ کنند تا موتور گلزنی مس بر روی تاکتیک پاورپلی عملا تاثیری بر سه امتیاز آنها نگذارد. سن ایچ در این بازی موفق شد با نتیجه ۸ بر ۶ در نهایت به پیروزی دست پیدا کند.

در سالن پیروزی اصفهان نیز دیدار گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند با گلزنی میزبان شروع شد اما کراپ توانست گل تساوی را در نیمه اول به ثمر برساند. در این بازی که با حواشی زیادی از سوی نیمکت های دو تیم و همچنین سکوها همراه بود تیم محمد کشاورز در نیمه دوم منسجم تر کار کرده و توانست در نهایت پیروزی ۵ بر ۲ را به سود خود به ثبت برساند تا در روز شکست مس اختلاف امتیاز خود در صدر جدول را به عدد ۱۰ برساند.

دیدار تیم های آناصنعت و فرش آرا به جهت بردهای متوالی تیم مشهدی و سرمربی قمی آنها یکی از بازی های حساس این هفته بود که قمی ها توانستند نوار پیروزی های فرش آرا را پاره کرده و سه امتیاز مهم را از آن خود کنند. در این بازی تیم حسین صبوری تیم برتر میدان بود و توانست بدون حاشیه و بی حرف و حدیث پیروزی پر گل ۵ بر یک را برابر تیم مشهد به ثبت برساند.

در ساری پوشاک حافظ در یک بازی پرحاشیه مثل همیشه باخت و این بار سه امتیاز را به فولادزرند داد، در اراک پالایش نفت بندرعباس علیرغم دوبار عقب افتادن از ایرالکو به بازی برگشت و به تساوی بیرون از خانه قناعت کرد.

نتیجه سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.