کد خبر : 256929
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 12:31
-

نسخه کراپ برای سن‌ایچ جواب نداد؛

وقتی سالن علوم پزشکی، پاشنه آشیل مس شد!

وقتی سالن علوم پزشکی، پاشنه آشیل مس شد!

مس سونگون در سالنی تن به دومین شکست فصل داد که همچون کف دست برای سرمربی سن‌ایچ آشنا بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مس سونگون مدعی قهرمانی لیگ این هفته در حالی دومین شکست خود را پذیرفت که بدلیل بازی تیم والیبال خود در پورشریفی تصمیم به بازی در سالنی دیگر برای میزبانی از ساوجی‌ها گرفت؛ سالن علوم پزشکی‌ای که همچون کف دست برای جواد اصغری‌مقدم سرمربی سابق دبیری و سرمربی کنونی سن‌ایچ آشنا بود و این مربی پرسابقه در تبریز توانست از این فاکتور در کنار دیگر عوامل موفقیت تیمش بهره لازم را ببرد.

اینکه فقط آشنایی اصغری‌مقدم با سالن، علت پیروزی تیمش بوده شاید نگاهی سطحی‌نگرانه باشد که ارزش‌های فنی سن‌ایچ در آن گم شده اما اشاره پایان بازی سرمربی حریف می‌گوید که سالن علوم پزشکی پاشنه آشیل مسی‌ها شده است :«من ۵ سال در این زمین بازی کردم و در تیم دبیری تبریز حضور داشتم به همین دلیل شناخت خوبی از زمین و تیم مس داشتم.»

اصغری‌مقدم در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه بازی در این سالن به نفع سن‌ایچ بوده یا خیر؟ می‌گوید :«ما شناخت خوبی از این زمین داشتیم و وقتی فهمیدیم بازی در این زمین برگزار می‌شود برای آن برنامه‌ریزی کردیم. فکر می‌کنم مس هم خودش در این زمین راحت نبود. زمانی که در تیم دبیری سرمربی و بازیکن بودم در ۱۳ بازی خانگی ۱۳ برد کسب کردیم، یعنی تیم‌ها برایشان بازی کردن در این زمین سخت بود.»

شاید پیروزی پرگل برابر کراپ الوند در سالن علوم پزشکی، تصور خوش یمنی این زمین بوده اما قدر مسلم توجه به این نکته که سرمربی حریف تا چه اندازه به شرایط سالن علوم پزشکی اشراف دارد یکی از چند فاکتور مهمی است که به نظر می‌رسد از عوامل مهم در پایه‌گذاری دومین شکست فصل مسی‌ها شد.

مس با این شکست، کارش با فاصله ۱۰امتیازی با گیتی‌پسند دشوارتر از هر وقت دیگری برای دفاع از قهرمانی شده و شانسش برای لمس جام عملا تنها بر روی کاغذ است اما برای این باشگاه ریشه‌دار آذربایجان قطعا تجربیاتی از این قبیل رخدادها حاصل می‌شود که بعدا از آن استفاده خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.