کد خبر : 257004
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 10:21
-

هیچ‌ تیمی حریف این تیم نمی‌شود

هیچ‌ تیمی حریف این تیم نمی‌شود

گیتی‌پسند برای تغییر رنگ روبان روی جام قهرمانی تمامی فرمول‌ها را به درستی حل کرده است و آمار تحسین‌برانگیزی را از خود بر جای گذاشته. آن‌ها به همه هشدار داده‌اند که این عصر، عصر گیتی‌پسند است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، یک تیم موفق را با آمارهایش تعریف می‌کنند و یک تیم قدرتمند با موفقیت‌هایش ساخته می‌شود. گیتی‌پسند اصفهان تمامی فاکتورهای لازم را برای کسب عنوان قهرمانی دارد و تا به اینجای فصل، تمامی رکوردها را خُرد کرده و همچنین نتایج سایر رقبای خود را به سخره گرفته است. آن‌ها فراتر حد انتظار ظاهر شده‌اند و باید اعتراف کرد که لیگ برتر فوتسال ایران دیگر دو قطبی نیست، بلکه تنها یک تیم سرآمد همه تیم‌ها بوده است و سایرین باید تلاش کنند و جان بکنند تا رده دوم را به چنگ بیاورند.

با تجسم نبردهای آینده و نگاه به شرایط جدول، آن‌ها می‌توانند اولین تیم تاریخ باشند که بدون شکست به جام طلایی دست پیدا کنند. آن‌ها در کمین چنین موفقیت وصف‌ناپذیری هستند و می‌دانند که روی کاغذ فقط در دوئل پایانی فصل شاید به دردسر افتاده شوند. تیمی که بدون مکث و بی‌تاب تاریخ را دنبال می‌کند و بعید نیست تاریخ نوینی را به رشته تحریر درآورد.

محمد کشاورز و شاگردانش در هر دوئل، فقط و فقط به سه امتیاز قناعت کرده‌اند و از شانس و اقبال زیادی در طی مسیر بهره بردند و به پیروزی‌های جادویی دست یافتند، آن‌ها مس‌سونگون رقیب دیرینه خود را در دیدار رفت شکست دادند و تمامی مربیان سابق را که روزگاری با آن‌ها به قهرمانی رسیده بودند را دوبل کردند تا هیچ شک‌وگمانی به قدرت واقعی و سلطنتشان وارد نشود.

*در جدول کلی لیگ‌برتر، گیتی‌پسند در اکثریت آیتم ها نسبت به نزدیک ترین رقبایش برتری محسوسی دارد. گیتیزن‌ها در بیشترین برد، کمترین باخت، خط حمله و کمترین گل خورده، توانستند بهترین عملکرد را داشته باشند.

بیشترین‌برد؛ ۱۶ پیروزی 
کمترین باخت؛ شکست ناپذیر 
دومین خط حمله؛ ۶۴ گل‌
بیشترین‌ کلین‌شیت؛ ۶ بازی  
کمترین گل‌خورده؛ ۲۲ گل

در مجموع گیتی‌پسند این فصل تیمی است که از ابتدای لیگ زیباترین بازی‌های ممکن را به نمایش گذاشت و هواداران را به وجد آورد. در لیگی که قهرمان شدن در آن نیاز به شرایط عجیب و پیچیده‌ای دارد، محمد کشاورز با سبک خاص و منحصربه‌فرد خود توانست یکی از تاریخی‌ترین تیم‌ها را بسازد و هیچ گارد تاکتیکی‌ای هم توان مقابله با آن‌ها را ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

A.s.k.a.k چهارشنبه , ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۹:۵۷

خداروشکر هنوز هنر نمایی نسل طلایی فوتسال ایران ادامه داره و اینبار بعنوان مربی ، وحید شمسایی تیم ملی و محمد کشاورز گیتی پسند و بقیه
ایشالا در آینده نزدیک دست به کارای بزرگ بزنن
فوتسال یه ورزش پایین شهریه و استعدادای خوب و جوون شانس دیده شدن دارن بر عکس فوتبال که به بچه‌های پایین هیچ شانسی نمیدن