کد خبر : 257025
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 10:08
-

لیست شگفت انگیز شهرداری ساوه مقابل سفیر/ کاپیتان ۲۳ ساله، درخشش، گل، پاس گل و نجات توسط ستاره های نوجوان

لیست شگفت انگیز شهرداری ساوه مقابل سفیر/ کاپیتان ۲۳ ساله، درخشش، گل، پاس گل و نجات توسط ستاره های نوجوان

تیم فوتسال شهرداری ساوه در غیاب سه بازیکن اصلی خود با ترکیبی شگفت انگیز در لیگ برتر حاضر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در دیدار این هفته شهرداری ساوه و سفیر گفتمان تهران در حالی که مهرداد کریمی به علت مصدومیت شرایط بازی نداشت و امیرحسین غلامی دیگر بازیکن عقب گیر تیم با دریافت کارت قرمز در هفته قبل محروم بود تنها دو گزینه برای حضور در پست عقب گیر برای سعید کشاورزی مانده بود که هر دو بازیکن متعلق به تیم جوانان شهرداری ساوه هستند و با ۱۷ سال سن مسئولیت سخت بازی کردن در پست حساس عقب گیر به دو بازیکن بسیار جوان تیم سپرده شد. جالب آنکه محمدحسن فهیمی که در نیمی از زمان این دیدار در زمین حضور داشت تا کنون تجربه بازی در لیگ برتر فوتسال را نداشت اما با نمایش جسورانه خود در کنار محمد حسین امامی تحسین مربی تیم را هم در انتهای بازی برانگیخت. محمد حسین امامی دیگر بازیکن جوان شهرداری هم که در سایر دیدارهای این فصل شهرداری در کنار بازیکنان با تجربه دقایقی برای بازی داشت در این بازی تکیه گاه اصلی تیم بود و با نمایش درخشانش خط حمله قدرتمند سفیر را زمینگیر کرد و با کارت قرمز هوشمندانه ای که در شش ثانیه پایانی به جان خرید مانع از شکست خانگی شهرداری شد.
همچنین در غیاب محمد نصیری دیگر بازیکن محروم شهرداری و مصدومیت سجاد یوسف خواه بازیکن ملی پوش این تیم که در این بازی زمان کوتاهی در زمین حضور داشت، رضا بابانظری بازیکن ۱۹ ساله تیم جور غایبین را کشید و در کنار بازی خوبش تک گل شهرداری ساوه را روی پاس گل هوشمندانه امیرحسین ابطحی دیگر بازیکن ۱۸ ساله تیم به ثمر رساند.
مهدی جامع دیگر بازیکن آینده دار شهرداری در این دیدار دیگر جوان تیم بود که با ۱۶ سال سن تجربیات اولش در لیگ برتر را سپری می کند. همچنین ‌در غیاب کریمی و غلامی علی رضا صدیق دروازه‌بان شهرداری عهده دار مسیولیت کاپیتانی تیم بود که به عنوان یک بازیکن ۲۲ ساله چنین وظیفه سنگینی را به دوش کشید. امیرحسام عرفانی نسب هم که با ۱۹ سال سن از ابتدای فصل دروازه‌بان ثابت شهرداری ساوه می باشد. کفتنی است محمد نصیری و امیرحسین غلامی که در این بازی محروم بودند هم از جوانان ساوجی هستند که در کنار مرادیان نسل جوان شایسته ای برای لیگ برتری ماندن شهرداری ساخته اند و اگر روند خوبشان را در ادامه مسابقات هم حفظ کنند در سال‌های بعد می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.