کد خبر : 257139
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 19:50
-

صبوری: می‌خواهیم روند پیروزی تیم را ادامه بدهیم/ سوران بالکانه فصل را از دست داد

صبوری: می‌خواهیم روند پیروزی تیم را ادامه بدهیم/ سوران بالکانه فصل را از دست داد

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: ۲ بازی قبلی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم و می‌خواهیم این روند خوب در مقابل ایرالکو اراک نیز ادامه یابد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین صبوری سرمربی آناصنعت قم در آستانه دیدار با ایرالکو اراک اظهار داشت: با توجه به میزبانی در دیدار فردا تلاشمان این است که امتیاز کامل بازی را کسب کنیم. با توجه به شرایط جدولی، هر چه نیم فصل دوم لیگ‌برتر فوتسال به انتها نزدیک می‌شود حساسیت بازی‌ها بالاتر می‌رود و تیم ها همه برای کسب سه امتیاز به میدان می آیند و به طور حتم ایرالکو نیز در بازی پیش رو برای سه امتیاز مقابل ما قرار می گیرد.

وی با اشاره به این که بازی فردای تیمش مقابل ایرالکو اراک بازی پایاپای و نزدیکی خواهد بود و گفت: چون شرایط خوبی فعلا در تیم نداریم ممکن است این شرایط در بازی فردا اثرگذار باشد و متاسفانه سوران بالکانه در بازی قبلی مقابل فرش آرا مشهد به شدت مصدوم شد و بازی های لیگ را تا پایان فصل از دست داد.

سرمربی آنا صنعت قم افزود: علیرضا وفایی نیز مصدومیت جزیی دارد ولی جزو نفرات تیم در بازی فرداست و امید است شرایط بازی را داشته باشد. البته وضعیت وفایی در بازی فردا مشخص نیست و او نیز در طول هفته هم تمرینات خوبی نداشته است.

وی گفت: ما بازی‌های اخیر ایرالکو را دیده‌ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

صبوری افزود: امیدواریم برخی مشکلات که در تیم وجود دارد حل شود و تیم آنا صنعت با تمام توان مقابل حریفان قرار گیرد و اکنون از نظر امکانات و شرایط رفاهی وضع خوبی نداریم.

وی اضافه کرد: تیم ما در شرایط خوبی در هفته گذشته تمرین نکرده است ولی دلخوشی کادر فنی و بازیکنان ما در این روزها هواداران آناصنعت هستند و به عشق هواداران است که در میدان با تمام تلاش بازی می کنیم.

دیدار تیم های آناصنعت قم و ایرالکو اراک از چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال ساعت ۱۶ فردا جمعه در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می شود.

آناصنعت قم اکنون با ۲۷ امتیاز در رده ششم و ایرالکو اراک با ۱۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.