کد خبر : 257203
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 22:57
-

صبوری: شکست در خانه با وجود این همه هوادار حیف است/بازیکنان بدون روحیه در تمرینات حاضر می شوند

صبوری: شکست در خانه با وجود این همه هوادار حیف است/بازیکنان بدون روحیه در تمرینات حاضر می شوند

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: متاسفانه تیم ما حال و روز خوبی ندارد و در مورد پرداخت ها از سوی مدیریت باشگاه وعده و وعید دریافت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری حسین صبوری عصر جمعه پس از پایان دیدار تیم های آناصنعت قم و ایرالکو اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این شرایط، بازیکنان ما نجابت به خرج می دهند و شکست در خانه با وجود این همه هوادار حیف است.

وی ادامه داد: در حالیکه لیگ برتر فوتسال چند هفته دیگر پایان می یابد بالای ۷۰ درصد رقم قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم آنا صنعت پرداخت نشده است.

صبوری افزود: مشخص نیست در آینده چه اتفاقی می افتد و هر روز وعده و وعید می شنویم. ما هم توانی داریم و بازیکنان تیم ما خانواده دارند و هر روز به امید پرداخت پول هستند.

وی گفت: همه بازیکنان ما می توانستند در تیم های دیگر لیگ برتر با شرایط بهتر کار کنند اما به خاطر شهر قم مانده اند ولی حق و حقوق خود را نگرفته اند. خیلی برای بازیکنان تیم دل مان می سوزد که با تمام توان تلاش می کنند اما فایده مالی ندارند.

وی عنوان کرد: از این که جلسه ای توسط مدیریت باشگاه برگزار شود و پرداختی برای تیم باشد خبری شنیده نمی شود و مدیریت تیم تعهد ایجاد کرده است و باید به تعهدات خود عمل کند.

سرمربی آناصنعت قم افزود: اداره ورزش و جوانان و استانداری قم باید از تیم آناصنعت پشتیبانی کنند چون این تیم برای مردم شهر قم است و همه هواداران امروز با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به این شرایط در هفته گذشته اصلا تمرینات خوبی نداشتیم و بازیکنان بدون روحیه در تمرینات حاضر می شوند.

وی ادامه داد: از خیلی تیم هایی که سه یا چهار برابر ما هزینه کردند از نظر امتیازی بالاتر هستیم و امیدوارم مسوولان استان ما را تنها نگذارند.

وی گفت: چراغ ورزش شهر و بهترین تیم ورزشی قم همین فوتسال است و اگر امروز حمایت نشود فردا دیر است و باخت های ما ادامه پیدا خواهد کرد.

صبوری افزود: اولین مرجعی که باید به امور مالی تیم رسیدگی کند مدیریت باشگاه است و استانداری و اداره کل ورزش و جوانان باید کمک حال باشگاه باشند.

سرمربی آناصنعت قم در ادامه با اشاره به بازی امروز تیمش برابر ایرالکو اراک، بیان کرد: بازی نزدیک و سختی بود و همین پیش بینی را داشتیم و در نیمه اول به یک گل رسیدیم ولی نتوانستیم توپ های دیگر خود را گل کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی نزدیک داشتیم و تعداد موقعیت هایی که از دست دادیم ۲ رقمی بود و امروز خیلی بدشانسی آوردیم و توپ های ما گل نشد.

صبوری بیان کرد: تیم حریف به این سه امتیاز نیاز داشت و تلاش زیادی کرد و باخت هم جزئی از ورزش است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.