کد خبر : 257419
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 12:55
-

تقی‌پور: قهرمان نمی‌شویم/ دنبال دومی هستیم/ مس بحران‌زده نیست/ در مورد داوری صحبت نمی‌کنم

تقی‌پور: قهرمان نمی‌شویم/ دنبال دومی هستیم/ مس بحران‌زده نیست/ در مورد داوری صحبت نمی‌کنم

سرمربی مس سونگون از بازی با سفیر می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی پور سرمربی تیم مس سونگون پس از بازی با سفیر گفتمان تهران در جمع خبرگاران گفت: بازی های سختی داریم. با هر تیمی که بازی کمی کنیم سختی های خودش را دارد. به تیم سفیر تبریک می کویم.یک بازی خوب ارائه دادند اما ما آن چیزی که باید نبودیم و شرایط خوبی نداشتیم. اشتباهات فردی داشتیم و گل خوردیم. روی پاورپلی حریف هم اشتباه کردیم و ما ضد حمله خوردیم.یک تیم بزرگ نباید این اشتباهات را بکند.

تقی پور ادامه داد: داوری در شروع نیمه دوم دو تا پنالتی برای ما نگرفت ولی به داوری اخترام می گذاریم و درباره داوری صحبت نمی کنم. باید داوران هفته به هفته بهتر شوند.

وی در مودر این آیا مس بحران زده است گفت: هیج بحرانی نداریم. تیم ما پرمهره است و در برخی بازی ها به بازیکنانی بازی نمی رسد. بیشتر از ۱۲ بازیکن نمی توانیم استفاده کنیم. در این بازی می خواستیم از جوان تر ها استفاده کنیم. ۸ هفته مانده و به همه بازیکنان بازی می دهیم.

تقی پور در مورد ضعف دفاعی این تیم در غیاب حمید احمدی گفت: حمید احمدی سرما خوردگی داشت و نمی توانست برای ما بازی کند. نفرات خوبی داریم که جای او را پر می کنند. بازی قبلی هم که احمدی بود ۸ گل از سن ایچ خوردیم. ما یک نیم فصل بدون مهدی جاوید بازی کردیم و مشکل مهره نداریم.امسال فاز تهاجمی بیشتر شده و به همین خاطر راحت گل می خوریم. باید هفته به هفته کار کنیم تا گل خورده ها را پایین بیاوریم.

سرمربی مس در پایان گفت: امسال فوتسال روی خوشش را به گیتی پسند نشان داد. اختلاف ۱۲ امتیازی زیادی است و دیگر قهرمان نمی شویم. به دنبال دومی هستیم و باید این جایگاه را حفظ کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

با اوردن جاوید همه چی رو از دست دادی اون دیگه فوتسالش تموم شده فقط حاشیه داره دو دستی جام و از تیریز دادی بیرون خجالت اوره