کد خبر : 257421
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 13:03
-

جدایی علی ابراهیمی از کراپ الوند

جدایی علی ابراهیمی از کراپ الوند

پس از قدرت بهادری، یک بازیکن مشهدی دیگر هم از کراپ الوند جدا شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم کراپ در ادامه رقابتهای لیگ امسال پس از جدایی قدرت بهادری حالا یک بازیکن مشهدی دیگر را نیز در کنار خود نمی‌بیند. نماینده الوند  که این فصل لیگ را با هدایت لک آغاز کرده‌بود، اقدام به جذب قدرت بهادری و علی ابراهیمی، ۲ بازیکن مشهدی باسابقه فوتسال ایران کرد، اما عمر حضور لک در کراپ تنها ۳ هفته ادامه داشت و علیرضا افضل جایگزین وی شد.

کراپ اما با افضل به نتایج پر فراز و نشیب خود ادامه داد هر چند که این هفته با شکست پالایش نفت در بندرعباس شرایط متفاوتی را در پیش گرفته است. حالا خبر می رسد پس از بهادری که در نیم‌فصل از کراپ جدا شده و راهی فرش‌آرای مشهد شد، علی ابراهیمی نیز که یکی از لژیونرهای فوتسال ایران بود و به عنوان آقای گل لیگ مالزی به فوتسال ایران برگشته‌بود، از این تیم در هفته جاری، جدا شده است.

کراپ در این فصل در ۱۸ بازی که به میدان رفته، ۱۱ بار طعم شکست را چشیده و با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. 

گفتنی است به جز ابراهیمی که سابقه آقای گلی لیگ مالزی، قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا و ۲ قهرمانی لیگ برتر ایران را دارد، چندین بازیکن دیگر کراپ مثل مهران عالیقدر و سعید افشار و … با حضور افضل از این تیم تاکنون جدا شده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.