کد خبر : 257681
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 11:53
-

وقتی بازیکن کارتاخنا دست مسلم را خواند؛

جبران مافات اولادقباد با یک چپ زیبا در نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا+ عکس‌ها

جبران مافات اولادقباد با یک چپ زیبا در نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا+ عکس‌ها

مسلم اولادقباد اشتباهش بر روی گل اول کارتاخنا را با یک گل زیبا جبران کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسلم اولادقباد لژیونر ایرانی و تکنیکی پالما که در دوران مصدومیت طیبی، بار زیادی از دوش تیم آنتونیو وادیلو برداشته در دیدار نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا با وجود اینکه شروع خوبی نداشت اما در ادامه توانست با به ثمر رساندن یک گل با پای چپ، اشتباه خود را جبران کند.

اولادقباد که با دریبل‌های منحصر به فرد خود، سوژه مصاف‌های تک به تک در فوتسال اسپانیا است در شروع این بازی در شرایطی که بازیکن پشتیبانی نداشت از قسمت عقب زمین پالما اقدام به دریبل کرد که با پا انداختن بازیکن کارتاخنا، تبدیل به تک به تکی برای حریف و گل اول آنها شد.

مسلم اولادقباد که طبیعتا پس از این اتفاق شرایط روحی خوبی نداشت در نیمه دوم بازی بر روی پاس یک و دو توانست به زیبایی هر چه تمام با پای چپ خود، گلزنی کرده و اشتباه نیمه اولش را عملا پاک کند.

پالما در جریان بازی به تساوی دو بر دو نیز رسید اما بدشانسی در برخورد توپ با تیرک افقی و فرصت‌سوزی در شرایطی که یک بازیکن کارتاخنا اخراج شده بود، در نهایت منجر به گلهای سوم و چهارم حریف شد تا پالما از راهیابی به فینال سوپرکاپ بازبماند.

گفتنی است کارتاخنا در دیدار فینال نیز موفق به شکست بارسلونا شد و با کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل کاتالان‌ها، اولین جام قهرمانی سوپرکاپ تاریخ باشگاه خود را بالای سر برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.