کد خبر : 257674
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 9:19
-

صبوری: مدیران تیم قول داده‌اند مشکلات مالی بازیکنان را حل کنند/ بالکانه طی روزهای آینده زیر تیغ جراحان خواهد رفت

صبوری: مدیران تیم قول داده‌اند مشکلات مالی بازیکنان را حل کنند/ بالکانه طی روزهای آینده زیر تیغ جراحان خواهد رفت

سرمربی آناصنعت از وعده برای حل مشکلات این تیم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین صبوری سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم اظهار کرد: تیممان از ابتدای فصل با مشکلات مالی مواجه شد که هر هفته این مشکلات بیشتر می‌شد.

وی ادامه داد: عدم پرداخت حق‌وحقوق بازیکنان تأثیر منفی در روحیه آن‌ها دارد زیرا هرکدامشان زندگی دارند و از این راه خرج زندگی‌شان را تأمین می‌کنند.

سرمربی آناصنعت پاسارگاد قم تصریح کرد: روز گذشته جلسه‌ای با رئیس هیئت‌مدیره باشگاه داشتیم و صحبت‌های خوبی بین طرفین مطرح شد، مدیران تیم به ما قول دادند طی روزهای آینده مشکلات مالی بازیکنان را حل و برطرف کنند.

* سوران بالکانه طی روزهای آینده زیر تیغ جراحان خواهد رفت

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت مصدوم این تیم گفت: سوران بالکانه بازیکن جوان و مستعد تیممان در بازی با تیم فرش آرا بود که در یک صحنه دچار مصدومیت شده و پس از بررسی پزشک تیم مشخص شد رباط صلیبی پاره کرده است.

صبوری ادامه داد: بالکانه روز گذشته در تهران مورد معاینه پزشکان متخصص قرار گرفته و با هماهنگی باشگاه قرار است طی روزهای آینده جراحی شود، این بازیکن باتوجه به سن و وضعیت جسمانی که دارد به نظر می‌رسد دوران نقاهت خود را سریع‌تر طی خواهد کرد.

* هواداران حمایت خود را از تیمشان ادامه دهند

سرمربی آناصنعت پاسارگاد قم، بیان کرد: هواداران فوتسال‌دوست قمی از ابتدای فصل در بازی‌های خانگی همواره حامی ما بوده و باعث ایجاد انگیزه اعضای تیم شدند، به نظرم هواداران هر تیم می‌توانند اسلحه پنهان سرمربی روی سکوها باشند.

وی افزود: تا پایان فصل بازی‌های مهمی در پیش رو داریم که از هواداران تقاضا دارم تا آخر فصل ما را یاری کرده و حامی تیم شهرشان باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.