کد خبر : 257690
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 12:35
-

سرپرست سن‌ایچ در گفتگو با Fut5al :

چرا گیتی‌پسند در هتلی که در سه سال اخیر رفته‌ایم، دخالت می‌کند؟/ ما هم کارشکنی کنیم باید در مهمانسرا مستقر شوند!

چرا گیتی‌پسند در هتلی که در سه سال اخیر رفته‌ایم، دخالت می‌کند؟/ ما هم کارشکنی کنیم باید در مهمانسرا مستقر شوند!

سرپرست تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه مدعی ورود گیتی‌پسندی‌ها به موضوع اسکان این تیم در اصفهان شد.

حمید طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال با اشاره به مشکل به وجود آمده برای اسکان کاروان تیم فوتسال سن‌ایچ در سفر به اصفهان گفت: ما در سه سال اخیر همواره در هتل عالی قاپو اصفهان اقامت داشته‌ایم و هیچ مشکلی هم نبوده است اما این بار که هتل را رزرو کرده‌ایم، با ما تماس گرفته‌اند و می‌گویند کنسل کنید چون با هلدینگ گیتی‌پسند قرارداد داریم و آنها اجازه نمی‌دهند که شما در این هتل مستقر شوید!

او افزود: نمی‌دانم که دوستان در جریان این موضوع هستند یا خیر اما قدر مسلم این رفتار درستی نیست و واقعا از صبح درگیر تماس با مسئولان فدراسیون و عوامل برگزاری هستیم تا مشکل را حل کنند. فارغ از هر نتیجه‌ای همواره به دنبال بازی جوانمردانه بوده و هستیم و به نظر می‌رسد اینگونه اتفاقات زیبنده فوتسال نیست.

سرپرست سن‌ایچ با اشاره به اینکه داوران و ناظران بازی نیز در همین هتل حضور دارند، تاکید کرد: هر سه سال اخیر، داوران و ناظران فدراسیون در هتل عالی قاپو بوده‌اند و کوچکترین مشکل و حاشیه‌ای هم رخ نداده است. به طور مثال هتل کاوه محل استقرار تیم‌های میهمان ما در ساوه است و دقیقا جایی است که ما از داوران و ناظران هم میزبانی می‌کنیم بنابراین دلیل قانع کننده‌ای برای تغییر مکان از هتلی را که این همه سال رزرو کرده‌‌ایم و به شرایطش آشنایی داریم، وجود ندارد.

طاهری تصریح کرد: به دوستان کمیته فوتسال هم گفتیم که چنانچه ما بخواهیم مقابله به مثل و کارشکنی کنیم، باید به هتل کاوه ساوه بگوییم که از دوستان میزبانی نکند و در این شرایط با توجه به امکانات اقامتی موجود، باید تیم خود را در میهمانسرا مستقر کنند. دنبال این چیزها نیستیم و امیدوار مشکل را برطرف کنند.

سرپرست سن‌ایچ در خاتمه به داوری این بازی اشاره کرد و گفت: بازی با گیتی‌پسند همواره از بازی‌های سنگین لیگ‌برتر بوده است که امیدوارم این موضوع همواره مورد نظر کمیته داوران قرار داشته باشد. هر دو تیم پرانگیزه هستند و باید نسبت به این موضوع حساسیت لازم به خرج داده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.