کد خبر : 257770
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 11:46
-

گیتی پسند، سن ایچ؛ حاشیه از قبل از بازی

گیتی پسند، سن ایچ؛ حاشیه از قبل از بازی

بازی گیتی پسند با سن ایچ گل بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، ظهور سن ایچ به عنوان یکی از قطب های فوتسال ایران در سال های اخیر عملا بازی های این تیم با گیتی پسند را همواره حساس و پرحاشیه کرده است.

مروری بر تقابل های گذشته دو تیم موید این نکته است که کمتر دیداری بدون حاشیه به پایان رسیده و عجیب اینکه بازی برگشت دو تیم از پیش از شروع حاشیه داشته است.

چند روز پیش مدیر تیم فوتسال سن ایچ مدعی شد که گیتی پسندی ها اجازه اسکان این تیم در هتل عالی قاپو اصفهان را ندادند. بنا بر ادعای حمید طاهری، چون این هتل تحت قرارداد گیتی پسند است آنها مانع اسکان سن ایچ در این هتل شدند. اتفاقی که به حواشی این بازی دامن زد هر چند شنیده می شود با وجود این تماس از سوی هتل اصفهان، هواکشیان مدیر تیم گیتی پسند از همان زمان برای حل این مشکل سن ایچ اقدام کرده و تاکید داشته که بدون اطلاع گیتی پسند این تماس گرفته شده و به نظر می رسد مشکلی برای اسکان سن ایچ ایجاد نشود.

در میدان هم هر دو تیم بهترین های نیم فصل دوم بوده اند اما خیلی ها انتظار می کشند سن ایچ ترمز گیتی پسند را بکشد هر چند اصفهانی ها هم مصمم به ادامه روند رویایی خود در لیگ برتر هستند. کیانوش شیرپور در گیتی پسند سابقه بازی در سن ایچ را دارد و علی مروتی هم از گیتی پسند به سن ایچ بازگشت.

حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۲ دی در سالن پیروزی اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.