کد خبر : 257877
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 - 11:59
-

اکرمی: بزرگ‌ترین باشگاه‌ها هم این مشکل را دارند/ اعتماد به نفس نداریم!

اکرمی: بزرگ‌ترین باشگاه‌ها هم این مشکل را دارند/ اعتماد به نفس نداریم!

علی اکرمی، ملی پوش تیم کراپ الوند، معتقد است در بسیاری از مسابقات عملکرد بهتری را نسبت به حریفان خود ارائه داده‌اند و مستحق شکست نبوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم کراپ الوند پس از پنج شکست پیاپی و سقوط چند پله‌ای در جدول، هفته گذشته موفق شد به یک بزرگ دست پیدا کند و پس از گیتی‌پسند صدرنشین، به دومین تیمی تبدیل شود که توانسته تمامی امتیازات لازم را در بندرعباس و مقابل پالایش نفت کسب کند.

شاگردان علی افضل فردا در حالی میزبان ایرالکو اراک خواهند بود که در جدول رده‌بندی، با سه امتیاز بیشتر نسبت به رقیبشان، در جایگاه یازدهم قرار گرفته‌اند و در صورت پیروزی فاصله‌‌شان با منطقه خطر دورتر می‌شود.

علی اکرمی، بازیکن ملی‌پوش تیم کراپ الوند، طی مصاحبه‌ای از شرایط خود و تیمش پیش از دیدار فردا و همچنین در خصوص نتایج گذشته‌‌شان می‌گوید که در ادامه خواهیم خواند؛

اعتماد به‌نفس خود را از دست دادیم؛
تیم کراپ پیش از آغاز لیگ چهره بسیار متفاوتی را داشت، اما متأسفانه بنا به دلایلی چند مهره تاثیرگذار خود را از دست دادیم و در همان بدو کار وارد حاشیه شدیم و نتایجی را کسب کردیم که مستحق آن نبودیم. در بسیاری از مسابقات عملکرد بهتری را نسبت به حریفان داشتیم اما در ضربات آخر بی‌دقت عمل کرده و با شکست مواجه شدیم. تیم‌های بزرگ پس از چند ناکامی به علت اینکه توقعات از آنها بسیار بالاست، ناخودآگاه بازیکنان و مربیان‌شان اعتماد به‌نفس خود را از دست می‌دهند و این مشکل نه تنها برای کراپ، بلکه گریبانگیر بسیاری از تیم ‌های بزرگ در دنیا می‌شود.
در مقطعی مسیر رو به رشدی داشتیم؛
وقتی مربی یک تیم تغییر می‌کند تمامی بازیکنان باید با شرایط جدید خو بگیرند و خود را با طرز تفکرات مربی وفق بدهند. در مقطعی از لیگ نتایج خوبی را کسب کردیم و مسیر رو به رشدی را داشتیم، اما مصدومیت تعدادی از بازیکنان باعث شد تا دوباره آسیب ببینیم. وقتی اعتماد به نفس خود را از دست بدهی و به لحاظ روحی دچار ضعف شوی، خیلی دشوار است تا بتوانی همه چیز را به حالت عادی بازگردانی و ما هم نسبت به این موضوع مستثنی نبودیم.
این پیروزی برای ما بسیار حیاتی بود؛
بازیکنان و مربیان در این بازی شاهکار کردند. همانطور که از نتایج قبلی تیم پالایش در بازی‌های خانگی‌اش پیداست آنها همیشه میزبان سختی بودند، اما توانستیم با درخشش بچه‌ها و تدابیر کادر فنی به پیروزی بزرگی دست پیدا کنیم که بسیار برای ما حیاتی بود. خودم متاسفانه به علت مصدومیت جزئی که داشتم و مسائل شخصی نتوانستم در این بازی حضور داشته باشم و با درخواستی از آقای افضل، اجازه استراحت گرفتم.
باید جایگاهی در شأن و شخصیت تیم کراپ به‌دست بیاوریم؛
در شرایط خوبی به سر می‌برم و تمامی بچه‌ها آماده این دیدار هستند. تیم ایرالکو توسط مربیان آنالیز شده است و آن‌ها تمامی نکات را به ما گوش‌زد کرده‌اند. تیم حریف در بازی قبلی خود مقابل آناصنعت به برتری رسیده و روحیه و انگیزه زیادی دارد. به شخصه برای درخشش در این بازی لحظه شماری می‌کنم. باید تلاش کنیم تا جایگاهی در شأن و شخصیت تیم کراپ کسب کنیم و لیگ را در نیمه بالای جدول به پایان برسانیم.

گفتگو: سید حامد اردهالی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.