کد خبر : 257950
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 - 22:18
-

درخشانی: برای آقای گلی کار سختی پیش رو دارم/به رکورد شکست ناپذیری فکر نمی کنیم

درخشانی: برای آقای گلی کار سختی پیش رو دارم/به رکورد شکست ناپذیری فکر نمی کنیم

بازیکن گیتی پسند از بازی با سن ایچ گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمدحسین درخشانی پس از پیروزی مقابل سن‌ایچ ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما با علم به این که سن‌ایچ از بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی برخوردار است وارد بازی شدیم، آن‌ها نیم فصل دوم چند پیروزی خوب کسب کرده بودند ک خداراشکر با انجام یک بازی خوب مقابل این تیم توانستیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: بازی سخت شروع شد، اما پس از گل اولی که زدیم توانستیم با تسلط بیشتری بازی و بر سن‌ایچ غلبه کنیم.

بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند درباره شانس اقای گلی در مسابقات فصل جاری گفت: خاصه فقط به دنبال آقای گلی نیستم و موفقیت تیم از همه چیز برای من‌ مهم‌تر است. با توجه به این که پست بازی من عقب زمین است و رقبای من در راه آقای گلی جلوی زمین بازی می‌کنند کار سختی دارم. امیدوارم ابتدا بتوانیم یک قهرمانی شیرین را به مردم اصفهان تقدیم کنیم و بعد از آن به مسائل دیگر فکر می‌کنم.

وی درباره حمایت پرشور هواداران با بیان این که حضور آن‌ها نسبت به فصول گذشته بسیار متفاوت و بیشتر بوده است تصریح کرد: از همه هواداران تشکر می‌کنم که امسال واقعا نسبت به فصول قبل استقبال و حمایت خیلی بیشتر و بهتری از ما با حضور پرشور در سالن انجام می‌دهند، امیدوارم در ۳ بازی باقی‌مانده خانگی هم آن‌ها را کنارمان داشته باشیم و با هم یک قهرمانی خوب را جشن بگیریم.

درخشانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که آیا در ابتدای فصل به رکورد شکست ناپذیری مسابقات که بی سابقه است فکر کرده بودند یا خیر گفت: کادرفنی و ما بازیکنان تک به تک بازی‌ها را پیش می‌بریم و اکنون اصلا به دنبال مسائلی چون شکست ناپذیری در پایان فصل برای ما خیلی اهمیت ندارد و فقط با نگاهی‌ که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد پیش می‌رویم و برای پیروزی در همه مسابقات به طور جداگانه هدف‌گذاری می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.