کد خبر : 258339
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 - 21:52
-

کشاورز: اتحاد و سخت کوشی راز موفقیت گیتی پسند است/احترام خاصی برای دوستانم در تیم سفیر قائلم

کشاورز: اتحاد و سخت کوشی راز موفقیت گیتی پسند است/احترام خاصی برای دوستانم در تیم سفیر قائلم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند دلیل موفقیت تیمش را اتحاد و سخت کوشی بازیکنانش دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمد کشاورز با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم گیتی پسند در دیدار با سن ایچ ساوه گفت: خداراشکر تیم در شرایط خیلی خوبی قرار دارد  و تمام بچه ها با انگیزه بالا تمرینات را پیگیری و سخت تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به بازی این هفته تیم گیتی پسند مقابل سفیر گفتمان تهران نیز افزود: بنده احترام خاصی برای دوستانم در تیم سفیر قائلم و امیدوارم بازی پیش رو یک بازی با کیفیت و تماشاگر پسندی شود.

کشاورز همچنین درخصوص محرومیت باقرمحمدی گلر تیمش در بازی این هفته  گفت: باقر محمدی گلر خوبی است اما جای نگرانی وجود ندارد چرا که ما سه گلر خوب دیگر هم داریم که جوان و بسیار با انگیزه هستند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند همچنین تصریح کرد:  به شخصه اعتقاد دارم که بازیکنان گیتی در همه پستها از نظر فنی کاملا نزدیک به هم هستند و نگرانی درباره این موضوع نداریم و واقعا جا دارد که از امید ابراری نیا مربی گلرهای تیم تشکر کنم که یک همکار خوب، با اخلاق و کار بلد  است که انصافا زحمات زیادی برای همه گلرهای ما کشیده و همه آنها را در بهترین شرایط نگه داشته است.

کشاورز ضمن ابراز رضایت از جایگاه فعلی گیتی پسند در جدول اضافه کرد: بیشتر از جایگاه تیم از عملکرد فنی خوب تیم که سیر پیشرفت خوبی داشته خوشحالم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.