کد خبر : 258459
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1402 - 18:15
-

هفته بیستم لیگ‌برتر فوتسال کشور؛

کامبک ناتمام سفیر مقابل گیتی‌پسند/ هت‌تریک جاوید مانع از شکست مس/ پیروزی پرگل پالایش در ساوه/ گهرزمین به مس نزدیکتر شد+ جدول

کامبک ناتمام سفیر مقابل گیتی‌پسند/ هت‌تریک جاوید مانع از شکست مس/ پیروزی پرگل پالایش در ساوه/ گهرزمین به مس نزدیکتر شد+ جدول

بیستمین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور با انجام ۷دیدار به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در هفته بیستمین لیگ‌برتر فوتسال ایران نتایج جذابی رقم خورد و دیدارهای زیبایی برای علاقمندان به فوتسال شکل گرفت‌. 

در تهران گیتی‌پسند اصفهان که تقریبا قهرمانی خود را مسجل کرده است برابر سفیر گفتمان قرار گرفت و توانست سه گل در نیمه اول به ثمر برساند و در برابر تک گل میزبان با پیروزی سه بر یک راهی رختکن شود.

تیم محمد کشاورز در نیمه دوم به گل چهارم هم رسید اما سفیرگفتمان ناگهان به خودش آمد و توانست در فاصله دو دقیقه تا پایان گل‌های دوم و سوم خود را نیز به ثمر برساند. واپسین دقایق این بازی با پاورپلی سفیرگفتمان برای اصفهانی‌ها نفس‌گیر گذشت چراکه سفیر نتوانست به گل تساوی دست پیدا کند و کامبکی نیمه تمام را برابر صدرنشین لیگ ثبت کند.

در مشهد مس سونگون ورزقان با سرمربی جدید خود که در فاصله دو روز قبل از بازی با فرش‌آرا سکان این تیم را در دست گرفته بود برابر نماینده مشهد قرار گرفت. فرش‌آرا در این بازی خیلی زود به گل رسید اما در ادامه با فشار سنگین مس مواجه شد که موقعیت‌های خود را یکی پس از دیگری به هدر می‌داد. تیم حسن‌زاده در اواخر این نیمه برخلاف جریان بازی به گل دوم رسید تا با اندوخته خوبی به نیمه دوم برود. مس نیمه دوم رو نیز مجددا بدون تمرکز شروع کرد اما رفته رفته به بازی مسلط شد. بهروز عظیمی گل اول مس را زد و بلافاصله پس از گل سوم فرش‌آرا، مهدی جاوید گل دوم نارنجی‌ و سفیدپوشان را به ثمر رساند. در پاورپلی مس، فرش‌آرا به گل چهارم رسید اما در فاصله ۹ثانیه به پایان بازی مهدی جاوید با شوتی استثنایی اجازه شکست مس را نداد و با ثبت تریک، تساوی ۴ بر ۴ را بر روی تابلوی سالن شهید بهشتی نشاند. 

در ساوه پالایش نفت بندرعباس نسبت به هفته‌های آغازین نیم فصل دوم یک تیم کاملا متحول شده نشان داد و علیرغم دریافت تک گل زودهنگام توانست با پیروزی فوق‌العاده ۵ بر یک مقابل سن‌ایچ قدرتمند به رختکن برود. تیم هادی بزوال در نیمه دوم گل‌های دوم و سوم را دریافت کرد اما باز به شرایط مطلوب نیمه اول خود بازگشت و گل‌های ششم، هفتم و هشتم را نیز به ثمر رساند. این بازی با گل پایانی سن‌ایچ در نهایت با پیروزی ۸ بر ۴ سن‌ایچ به پایان رسید. 

گهرزمین سیرجان در بازی پرحاشیه در زرند توانست بر حواشی به وجود آمده در سالن دانشگاه آزاد زرند غلبه کرده و در روز توقف مس سه امتیاز حساس را دشت کند. تیم حسین افضلی در این بازی با درخشش فوق‌العاده سینا پرکاس اجازه استفاده از موقعیت ها را به زرندی‌ها نداد و علیرغم ۵ خطا شدن زودهنگام، توانست با پیروزی دو بر صفر به جایگاه مسی‌ها در جدول رده‌بندی نزدیکتر شود.

نتایج سایر دیدارهای امروز و جدول لیگ‌برتر پس از هفته بیستم به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.