کد خبر : 258862
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 13:57
-

حافظ بی‌ پوشاک، نو نوار شد!

حافظ بی‌ پوشاک، نو نوار شد!

تیم فوتسال حافظ ساری با انتقال امتیاز خود از کمپانی پوشاک به مدیریت جدید غیرپوشاک، سرو شکل مرتب‌تری گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مدیریت جدید حافظ مازندران که پس از انتقال امتیاز از پوشاک حافظ، به وضعیت نماینده استان سر و سامانی داده و مشکلات عدیده و پیش پا افتاده قبلی تیم را مرتفع کرده، حالا شرایطی مناسب‌تری را حداقل به لحاظ ظاهری برای این تیم رقم زده است.

ساروی‌ها برخلاف دوران مالکیت پوشاک VIP ،حالا با لباس‌های متحدالشکل و جدید در اردوها در کنار یکدیگر ظاهر می‌شوند، در سفرها به هتل‌های مجلل شهرهای میزبان می‌روند و در مجموع سر و شکل مرتبی به خود گرفته‌اند.

حافظ مازندران در سفر مشهد خود در هتل مجلل پردیسان مشهد رفت، در سفر به اراک در هتل زاگرس دومین هتل بزرگ این شهر اردو زد و به همین ترتیب شخصیتی درون اردویی پیدا کرده است و خبرها از ساری حاکی از آن است که بازیکنان این تیم در ماه گذشته هر کدام چند ۱۰میلیون تومان دریافتی داشته‌اند که رگه‌هایی از امید را برای اتحاد تیمی و کورسوهای شانس بقا در لیگ‌برتر زنده نگه می‌دارد.

با این حال این تیم هنوز مشکلات عدیده‌ای دارد که شاید یکی از مهمترین آنها نداشتن مجوز نشستن سرمربی این تیم بر روی نیمکت است که حدود ۳ هفته اخیر مهدی نعمتی را برای هدایت تیمش به سکوها فرستاده است!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهرداد حاجی پور یکشنبه , ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

ساری پرچمش همیشه بالا ، ساروی ها عاشق فوتبال