کد خبر : 258858
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 13:53
-

خانواده ای که فوتسال قم را با آن می شناسند + عکس

خانواده ای که فوتسال قم را با آن می شناسند + عکس

فوتسال قم را با خانواده حسن زاده می شناسند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محال است اهل فوتسال باشید و نامی از علی اصغر حسن زاده نشنیده باشید و بعید است یک قمی فوتسال دوست باشید و برادران حسن زاده را نشناسید.

بیش از ۲۵ سال است که فوتسال قم با نام این برادران گره خورده است. چه زمانی که محسن حسن زاده پا به توپ بود و مهدی و اصغر تازه وارد گود شده بودند چه زمانی که محسن ردای مربیگری را به تن کرد و دو برادر دیگر اسم و رسم دار شدند.

حکایت علی اصغر حسن زاده تا حدودی متفاوت تر است. ذکاوت و با هوشی او در کنار سبک خاص فوتسال و چهره کاریزماتیک او باعث شد تا خیلی زود حساب اصغر از بقیه جدا شود. اگر مهدی و محسن در کنار ستاره های دیگر فوتسال قم تا سال ها بار فوتسال این شهر را به دوش کشیدند اصغر نیز در عرصه های ملی و باشگاهی افتخارآفرین شد تا جایی که با ۴ عنوان بهترین بازیکن سال آسیا، به رکوردی دست نیافتنی رسیده است. 

در قم سوهان را با حاج حسین می شناسند و فوتسال را با حسن زاده ها و تاثیرگذاری آنها بر فوتسال ایران بر هیچکس پوشیده نیست.

بهانه این نوشته عکسی بود که در حاشیه بازی هفته بیستم لیگ برتر فوتسال از این سه برادر به دستمان رسید. قابی سه نفره از برادران حسن زاده.

یکی محسن حسن زاده که حالا خود را به عنوان یک مربی صاحب سبک نشان داده و درفرش آرا روزهای خوبی دارد.

مهدی حسن زاده دیگر ضلع مثلث برادران حسن زاده که روزهای پرفراز و نشیبی در دوران فوتسال خود داشت پس از خداحافظی از این عرصه تمرکزش را به اداره آکادمی فوتسال حسن زاده در قم معطوف کرد اما این فصل به کادرفنی فرش آرا هم اضافه شده و یکی از دستیاران برادر بزرگترش است.

این دو این هفته تقابلی بدون برنده با اصغر داشتند.ستاره تمام نشدنی فوتسال ایران که این فصل در مس به درخشش خود ادامه داد و بار دیگر به تیم ملی هم رسید ، در فصل پرحاشیه و بحرانی مسی ها نارنجی پوش شد تا به احتمال زیاد دستش از جام قهرمانی کوتاه باشد اما کیست که تاثیرگذاری او بر فوتسال ایران و مس را نداند.

این قاب شاید بیش از هرکسی برای فوتسال دوستان قمی شیرین باشد و امیدوار به روزی باشند که این سه نفر در یک تیم در قم در کنار هم باشند؛ به یاد سال های نه چندان دور و درخشان فوتسال این خطه.

 

نگارنده: سید حامد اردهالی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.