کد خبر : 258969
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 11:19
-

رقابت مس و گیتی پسند برای قهرمانی فصل بعد زود شروع شد/ در یک هفته سرمربیان خود را مشخص کردند

رقابت مس و گیتی پسند برای قهرمانی فصل بعد زود شروع شد/ در یک هفته سرمربیان خود را مشخص کردند

رقابت مس و گیتی پسند برای قهرمانی فصل بعد از الان شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، قهرمان این فصل از لیگ برتر را گیتی پسند بدانید. بعید است که اتفاقات فوتسالی ها هم خللی در مسیر قهرمانی شاگردان کشاورز ایجاد کند و شنل قهرمانی این فصل را باید از همین الان برای گیتی پسندی ها دوخت.

شاید همین عامل باعث شده تا این تیم و مس سونگون خیلی زود کورس قهرمانی فصل بعد را هم استارت بزنند و به فاصله یک هفته با انتخاب سرمربیان فصل بعد خود عملا برای یکدیگر و البته سایر تیم ها خط و نشان بکشند.

هفته گذشته بود که مس سونگون پس از سلسله نتایج ضعیف اسماعیل تقی پور و بروز حواشی زیادی، در نهایت با این مربی قطع همکاری کرد و حمید بی غم را به تبریز آورد. واضح و مبرهن است که ماموریت بی غم قهرمان کردن این فصل مس سونگون نبوده است و با توجه به قرارداد بلند مدت او، هدف باشگاه پس گرفتن قهرمانی از گیتی پسند برای فصل بعد است. بی غم در این چند هفته تیم را محک خواهد زد و با توجه به شناخت خود از تیم ، برای فصل بعد برنامه ریزی می کند.

به فاصله یک هفته از این اتفاق، مدیران گیتی پسند نیز پای میز مذاکره با سرمربی موفق خود نشستند و محمد کشاورز را یک فصل دیگر به عنوان سرمربی انتخاب کردند. با احتساب قهرمانی (تقریبا صد در صدی ) این فصل، او در سه سال حضورش در اصفهان دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی کسب کرده که بیلان خوبی است. کشاورز حالا ماموریت دارد تا در چهارمین سال حضورش در اصفهان، سومین قهرمانی خود را با تیم پرافتخار فوتسال ایران دشت کند.

به نظر می رسد با شروع زودهنگام این دو تیم، رقابت مس و گیتی پسند برای قهرمانی فصل آینده حذاب تر و حساس تر شود و کم کم بازار جذب و تمدید و نقل و انتقالات نیز در این دو تیم داغ خواهد شد.

فعلا باید ۱۲ تیم دیگر نظاره گر طوفان این دو باشگاه برای فصل بعد باشند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.