کد خبر : 258941
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 10:40
-

قفس فولادی لیگ یک

قفس فولادی لیگ یک

فولاد تیمی است که هر ۶ بازی خود را برده است و در سه دیدار نیز توپی از خط دروازه آن رد نشده است،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، نیم فصل نخست مرحله اول لیگ دسته یک بزرگسالان کشور با انجام ۱۶۸ مسابقه در ۴ گروه به اتمام رسید. مسابقاتی که در آن ۳۲۴ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد. اما یک نکته عجیب و قابل ملاحظه در این بین وجود داشت و آن هم ثبت رکورد عجیب گل‌خورده تیم فولاد هرمزگان است. خوردن تنها ۴ گل در ۶ مسابقه که میانگین ۰.۶۶ گل در هر بازی را نشان می‌دهد. تیمی که هر ۶ بازی خود را برده است و در سه دیدار نیز توپی از خط دروازه آن رد نشده است،

فولاد هرمزگان که با خرید امتیاز آذرخش بندرعباس وارد لیگ دسته یک شده است، در سه دوره گذشته با وجود کسب نتایج خوب نتوانسته بود بجز یک دوره به مرحله نهایی بازی‌ها صعود کند. موضوعی که ضعف درون دروازه این تیم در گذشته را نشان می‌دهد که باعث شده بود بندری‌ها در دیدارهای حساس قافیه را به حریفان خود ببازند.

فولادی‌ها این فصل برای حل مشکل چند فصل گذشته خود ابتدا به سراغ یک مربی گلر مطمئن رفتند و توانستند سجاد اکبری‌زاده را جذب کنند. در ادامه راه مجتبی بذرافشان گلر با تجربه شیرازی را جذب کردند و میلاد رجب‌زاده گلر امید اما باتجربه بندرعباسی به همراه محمد نوروزی جوان اول تیم ملی جوانان به لیست گلرهای این تیم اضافه شد تا خیال بندری‌ها از خط دروازه راحت شود و دیواری فولادی در این منطقه از زمین کشیده باشند. خریدهایی که نیم فصل اول را برای آن‌ها رویایی و مطمئن از قفس توری کرد. باید دید این عملکرد درخشان در طول فصل نیز ادامه خواهد داشت و سهمیه بندرعباس را در لیگ برتر به عدد دو افزایش خواهد داد یا خیر؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.