کد خبر : 258998
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402 - 13:17
-

افشای پشت پرده تیم ملی فوتسال بانوان/ همه چیز با نظر ستاره قدیمی پیش می رود!

افشای پشت پرده تیم ملی فوتسال بانوان/ همه چیز با نظر ستاره قدیمی پیش می رود!

در مورد تیم ملی فوتسال بانوان شایعات مختلفی به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال بانوان ایران قرار است در تورنمنت فوتسال کافا با حضور تیمهای ازبکستان، تاجیکستان، ایران، قرقیزستان و قزاقستان از ۱۲ تا ۲۳ بهمن ماه در تاجیکستان شرکت کند. اخیرا اسامی بازیکنان تیم ملی بانوان برای حضور در این مسابقات نیز اعلام شده است اما درباره تیم ملی فوتسال بانوان شایعات مختلفی شنیده می شود و با توجه به اینکه این تیم مدت هاست در بازی های بین المللی رسمی حاضر نشده و اردوهای این تیم نیز هر از چندگاهی برگزار می شود عملا توجه چندانی به این اتفاقات نمی شود.

این اطلاعات را یکی از مربیان شاخص فوتسال بانوان در اختیار ما گذاشته و باید درباره صحت و سقم آن مربیان تیم ملی نظر دهند. شنیده می شود سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان به شدت از یکی از بازیکنان قدیمی و شاخص تیم حرف شنوی دارد و دعوت شدن و خط خوردن بازیکنان نیز با نظر این بازیکن است. این چهره سرشناس به نظر می رسد با باندی که تشکیل داده عملا اجازه ورود بازیکنان جوان و خارج از این باند را به تیم ملی نمی دهد و به همین دلیل اکثر ترکیب تیم را بازیکنان بالای ۳۰ سال تشکیل می دهند.

این عامل باعث شد تا بسیاری از بازیکنان جوان در طول این فصل انگیزه ای نداشته باشند و اگر هم به تیم ملی دعوت شدند بلافاصله خط خوردند.

به نظر می رسد همانطور که پوست اندازی در تیم ملی فوتسال آقایان آغاز شده این رویه نیز باید در تیم فوتسال بانوان آغاز شود و همچنین با بازیکن سالاری در تیم ملی فوتسال بانوان هم مقابله شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.