کد خبر : 258989
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402 - 12:16
-

نگاهی به بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر/ تکلیف قهرمان و سقوط کننده ها این هفته مشخص می شود؟

نگاهی به بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر/ تکلیف قهرمان و سقوط کننده ها این هفته مشخص می شود؟

هفته بیست و یکم لیگ برتر فردا پنجشنبه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال عصر فردا پنجشنبه ۶ بهمن ماه از ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که با هم مروری بر این بازی ها داریم:

گیتی پسند اصفهان- فولاد زرند ایرانیان

گیتی پسند اگر برنده این بازی باشد چه بسا در همین هفته قهرمانی اش را قطعی کند. با پیروزی آنها و عدم پیروزی مس سونگون اختلاف امتیاز به اندازه ای خواهد رسید که قابل جبران نیست و قهرمانی شاگردان کشاورز مسجل می شود. حریف آنها فولاد زرند است که سومین سرمربی را روی نیمکت خود می بیند و شاید این شوک به ضرر اصفهانی ها شود. کفه ترازو به نفع گیتی پسند سنگینی می کند و باید دید آنها روند پیروزی های خود را ادامه می دهند؟

 

مس سونگون- آنا صنعت پاسارگاد قم

اولین بازی خانگی مس با هدایت حمید بی غم است. او باید برنده تیمش را از میدان خارج کند تا هم قهرمانی گیتی پسند را عقب بیندازد و هم جایگاه دومی مس تهدید نشود. آنا صنعت البته حریف دست و پابسته ای نیست و در بازی رفت هم مس سونگون را متوقف کرد و حالا هم به کسب امتیاز از این تیم فکر می کند. جدال اصغر حسن زاده با همشهری های خود جالب توجه خواهد بود.

 

گهرزمین سیرجان – فرش آرای مشهد

 

گهرزمین نیم نگاهی به رده دوم جدول دارد و باید فرش آرا را ببرد. فرشی ها در ۴ هفته اخیر از ۱۲ امتیاز ممکن تنها یک امتیاز دشت کردند با این حال بازی خوب آنها مقابل مس سونگون شاگردان حسن زاده را به کسب امتیاز در این بازی دشوار امیدوار کرده است. گهرزمین آخرین بار در خانه اش ۷ گل به سفیر زد و می خواهد همین بلا را سر فرش آرا بیاورد هر چند بازی دفاعی مشهدی ها نتیجه این بازی را غیر قابل پیش بینی کرده است.

 

پالایش نفت بندرعباس- سفیر گفتمان تهران

بازی رفت دو تیم در شهرری با برتری پرگل ۶ بر یک سفیر گفتمان به پایان رسید و حالا شاگردان زرخانلی با واقف بودن به دشواری بازی با پالایش نفت در بندرعباس، پای به سالن فجر خواهند گذاشت. بندری ها با اندیشه جبران شکست تلخ بازی رفت مصمم به پیروزی هستند اما کار آسانی ندارند. با توجه به همسایگی دو تیم در جدول و رقابت فشرده در میانه لیگ، هر دو تیم به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند. سفیر در چهار هفته اخیر نبرده و باید در این بازی برنده از میدان خارج شود.

 

مقاومت البرز- ایرالکو اراک

تمام بازی ها یک طرف و این بازی هم یک طرف. دوئل شش امتیازی برای بقا و آخرین امید مقاومت برای ماندن. تیم مهرداد لطفی اگر این بازی خانگی را از همسایه جدولی اش نبرد فکر ماندن را از سرش بیرون کند. در سمت مقابل ایرالکو که آخرین بار در بیرون از خانه برد به دنبال سه امتیاز دیگر است تا خیالش از بقا راحت شود. بخشی از حواس لیگ به این بازی خواهد بود تا ببینند احتمالا مثل قهرمانی لیگ ، سقوط کننده ها هم زودتر از پایان بازی ها مشخص می شود؟

 

کراپ الوند- سن ایج ساوه

این بازی هم دیدنی و جذاب است. برخلاف سن ایچ که در نیم فصل دوم شروع خوبی داشت و حالا دو هفته ای است می بازد، کراپ با شروع بد ابتدای نیم فصل، حالا روی نوار برد افتاده و همین عامل شانس تیم افضل برای پیروزی را بالا برده است. اصغری مقدم جدا از اینکه می خواهد سن ایچ وارد بحران نشود و به رده سوم نزدیک شود، انگیزه دوچندانی در تقابل با تیم سابقش دارد و به چیزی جز پیروزی در این بازی فکر نمی کند.

 

شهرداری ساوه- حافظ مازندران

حافظی ها امیدوارند همانطور که از فرش آرا و ایرالکو در بیرون از خانه امتیاز گرفتند در مقابل شهرداری ساوه هم دست پر از میدان خارج شوند. این تیم امیرحسین رسولی یکی از مهره های تاثیرگذار خود را ندارد. ساوجی ها برای رسیدن به نیمه بالای جدول باید این بازی خانگی را ببرند. یکی از دو برد حافظ در این فصل، مقابل همین شهرداری ساوه رقم خورده و شاگردان کشاورزی برای انتقام این شکست انگیزه دو چندان دارند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.