کد خبر : 259003
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402 - 13:37
-

واکنش تند مدیر تیم فوتسال مس سونگون به اظهارات سرمربی سابق

واکنش تند مدیر تیم فوتسال مس سونگون به اظهارات سرمربی سابق

مهدی مرشدی به اظهارات سرمربی سابق مس سونگون ورزقان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پس از اظهارات اسماعیل تقی پور در خصوص درگیری به وجود آمده در جریان یکی از تمرینات این تیم با مدیر مس، مهدی مرشدی با ارسال متنی نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد. در متن ارسالی مدیر تیم فوتسال مس سونگون ورزقان آمده است: «احتراما با توجه به اظهارات سرمربی سابق تیم در برنامه تلویزیونی مبنی بر اینکه در پارکینگ سالن پورشریفی مورد حمله ۲ نفر من جمله مدیر تیم قرار گرفته اند، توضیحاتی بشرح زیر قابل ارائه می‌باشد:

به استحضار شما می‌رساند با توجه به اینکه در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال در تبریز میزبان تیم فولاد زرند کرمان بودیم و طبق روال همیشه یک روز قبل از مسابقه تایم تمرین و عرق گیری در سالن پورشریفی تبریز برنامه ریزی می‌شد که بعد از آن تایم کلیه بازیکنان جهت اردو و استراحت باید به هتل بین‌المللی تبریز تشریف می‌بردند‌. البته ناگفته نماند که هر هفته تایم عرق‌گیری ساعت ۱۲ برگزار میشد، ولی استثنائا این هفته بدلیل اینکه در سالن پورشریفی مسابقات بانوان در حال برگزاری بود، تایم عرق گیری برای ساعت ۱۶ برنامه‌ریزی شده بود که آقای سرمربی سابق درخواست ساندویچ برای تغذیه بازیکنان و کادر فنی کرده بودند و با توجه به اینکه این درخواست رد شده بود و اینکه اولا تغذیه ساندویچ و فست فود شب قبل از مسابقه برای بازیکنان حرفه‌ای مناسب نیست و ثانیا ساعت ۱۷:۰۰ تایم ناهار برای بازیکنان و ورزشکاران حرفه‌ای نیست، ما به همان تغذیه میوه (طبق معمول) بسنده کردیم. ضمن اینکه بازیکنان و کادر فنی بعد از تمرین به هتل تشریف می‌بردند و در آنجا هم باز اولا تغذیه کافی در نظر گرفته بودیم و ثانیا هرکس از بازیکنان و کادر فنی احساس گرسنگی می‌کردند، میتوانستند از رستوران هتل تبریز با هماهنگی پزشک تیم (بابت برنامه تغذیه) استفاده کنند. 

متاسفانه در اتمام تمرین که بازیکنان در حال انجام حرکات کششی بودند و بدن خود را سرد می‌کردند، ایشان (آقای سرمربی سابق) در داخل زمین در کنار اینجانب و مدیر محترم فنی تیم حضور داشتند و با مدیرفنی تیم که صحبت میکردند شروع کردند با صدای بلند به فحاشی رکیک نسبت به مدیرعامل محترم باشگاه، اعضای محترم هیات‌مدیره و اینجانب که از طرف اینجانب هیچ عکس‌العملی نشان داده نشد. بعد از این فحاشی‌ها به سمت اینجانب آمدند و دستشان را مشت کرده و چندین بار به صورت اینجانب کوبیده و اعلام کردند که :«گوشات رو باز کن ببین چی میگم! تا زمانی که من در این تیم هستم، من میگم اجرایی باید چطوری باشه» که باز بخاطر اینکه شب قبل از مسابقه بود، از طرف اینجانب هیچ عکس‌العملی نشان داده نشد که تیم به حاشیه نرود و اینجانب هم اعلام کردم که اینجا داد و بیداد نکنید و اگر حرفی با مدیرعامل دارید ایشان در دفترشان هستند و میتوانید مطرح کنید و جواب‌تان رو بگیرید و سالن را ترک کردم. بعد از ترک سالن به محوطه بیرون سالن رفتم و بصورت تلفنی اتفاقات را به مدیرعامل محترم اطلاع دادم و ایشان هم صراحتا اعلام کردند که تحت هیچ شرایطی برای تیم و باشگاه حاشیه درست نشود «ولی ظاهرا جناب سرمربی سابق و دستیارانش دنبال درست کردن حاشیه بودند که در ادامه به آن می‌پردازم».

با توجه به اینکه تیم فولاد زرند بلافاصله بعد از تایم تمرین و عرق‌گیری تیم ما، تایم عرق‌گیری داشتند، در پارکینگ ورزشگاه منتظر شدم تا همه عوامل تیم ما ورزشگاه را ترک کنند و در آخر اینجانب از محل ورزشگاه بروم که متاسفانه در حیاط ورزشگاه سرمربی سابق بازهم به اینجانب فحاشی رکیک خانوادگی کرده و به همراه دو نفر دستیار خود به اینجانب حمله ور شدند که اینجانب هم درصدد دفاع از خود بودم که با دخالت سایر اعضای تیم و مدیر محترم فنی و تنی چند از بازیکنان، ایشان و دستیاران‌شان را از اینجانب جدا کرده و به داخل خودرو هدایت کردند. 

اما نکات مهمی که در اینجا مطرحه است اینکه اولا اظهارات ایشان مبنی بر اینکه این قضیه از سوی باشگاه توطئه و برنامه‌ریزی شده بود کاملا دروغ و کذب محض است کمااینکه شاید از طرف خودشان برنامه‌ریزی شده بود که با این حرکت ابهت و شخصیت و اعتبار باشگاه را خدشه‌دار کنند. چرا که شروع کننده درگیری ها شخص خود سرمربی سابق بودند. ثانیا از اصحاب رسانه و متخصصین خواهش می‌کنم در این مورد نظر خودشان را اعلام کنند که آیا برای شب قبل از مسابقه تغذیه درخواستی از طرف سرمربی سابق «ساندویچ و فست فود» تیم درست بوده یا خیر؟! ثالثا ایشان پست فنی خودشان را که سرمربی تیم بودند کلا ول کرده و در کارهای اجرایی دخالت می‌کردند (ظاهرا آشنایی به وظایفشان نداشتند)، نه تنها در این مورد، بلکه در خیلی از موارد دیگر از ابتدای فصل و در طول فصل که بدور از وظایف ایشان بود. رابعا با توجه به اینکه تیم فوتسال مس سونگون اعتبار فوتسال کشور است و یک باشگاه حرفه‌ای است کلیه بازیکنان و اعضای تیم از ارزش و احترام و ابهت خاصی برخوردارند و اینجانب بهمراه مدیر فنی تیم در طول فصل نهایت سعی خودمان را کردیم تا بهترین‌ها را برای کلیه اعضای تیم فراهم کنیم، چون اعضای تیم لایق بهترین‌ها هستند و احیانا به ندرت کم و کاستی وجود داشت، محدودیت از بابت موقعیت و یا وسیله مورد نظر بود که قابل تهیه نبود (که نرمال و طبیعی است) و حتی چون مبالغ خرج شده به نوعی از بیت‌المال می باشد نهایت سعی بر این بود ضمن فراهم کردن بهترین‌ها، صرفه‌جویی را هم در نظر بگیریم. 

علی ایحال سایر موارد اظهار شده از طرف ایشان قابل توضیح می‌باشد، که در صورت نیاز، با کسب مجوز از مدیرعامل باشگاه به اطلاع اهالی رسانه خواهد رسید.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.