کد خبر : 259250
تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402 - 19:53
-

افضل: تساوی با سن‌ایچ تفاوتی با باخت برای من نداشت/ به خودباوری لازم برای بردن نرسیده‌ایم

افضل: تساوی با سن‌ایچ تفاوتی با باخت برای من نداشت/ به خودباوری لازم برای بردن نرسیده‌ایم

سرمربی کراپ الوند گفت: تساوی با باخت برای من فرقی نداشت چون از بازی با سن‌ایچ فقط سه امتیاز به درد ما می‌خورد که اتفاق نیفتاد.

علی افضل پس از تساوی با سن‌ایچ ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: بازی با سن‌ایچ یکی از بازی‌های خوب لیگ بود. نیمه اول از بازی بازیکنانم راضی نبودم اما نیمه دوم جسورانه و خوب بازی کردیم و به نظر من، ما باید برنده این بازی می‌شدیم.

او افزود: ما به سه امتیاز نیاز داشتیم و یک امتیاز اصلا به درد ما نمی‌خورد. سه امتیاز را آنها هم می گرفتند فرقی با این نتیجه برای ما نمی‌کرد. دوست داشتیم که برنده باشیم تا در جدول بالاتر بیاییم و جایگاه خوبی را بدست بیاوریم.

سرمربی کراپ الوند تاکید کرد: بچه‌های ما زحمت می‌کشند و باید از آنها تشکر کنم اما موقعیت‌های خوبی بدست می‌آوریم که راحت از دست می‌رود. بازیکنان ما هنوز به خودباوری لازم برای کسب پیروزی نرسیده‌اند و اگر بیشتر دقت می‌کردیم حتما اتفاقات بهتری برای ما رخ می‌داد. واقعا راحت فرصت‌ها را هدر می‌دهیم.

علی افضل در خاتمه یادآور شد: این بازی برای ما تمام شد و سعی می‌کنیم در ادامه بازی‌های باقیمانده لیگ تبدیل به تیم دلخواه خود و هواداران شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.