کد خبر : 259324
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 11:36
-

یک پیروزی تا قهرمانی گیتی پسند

یک پیروزی تا قهرمانی گیتی پسند

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران با نتیجه چهار بر ۳ از سد فولاد زرند ایرانیان گذشت و در پنج هفته مانده به پایان رقابت‌ها در فاصله دو امتیازی از قهرمانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در ورزشگاه پیروزی اصفهان به مصاف فولاد زرند ایرانیان رفت.

نیمه نخست این رقابت با نتیجه سه بر ۲ به سود تیم اصفهانی به پایان رسید و سه گل میزبان در نیمه نخست را محمد درخشانی، مهدی مهدی خانی و مسعود یوسف وارد دروازه فولاد زرند ایرانیان کردند و در نیمه دوم نیز کیانوش شیرپور گل چهارم را به میهمان زد.

۲ گل از سه گل فولاد زرند ایرانیان در نیمه نخست توسط امین نصرالله زاده ستاره این تیم وارد دروازه گیتی پسند شد و گل سوم در پایان بازی توسط هاشم شیرعلی وارد دروازه تیم اصفهانی شد.

گیتی پسند با پیروزی در رقابت مقابل فولاد زرند ایرانیان و با توجه بُرد پُرگُل هفت بر یک مس سونگون در مصاف با آنا صنعت پاسارگاد قم پنج هفته مانده به پایان رقابت‌ها، در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران قرار گرفت .

گیتی پسند این فرصت را دارد که تنها با کسب یک پیروزی دیگر در ادامه لیگ برتر مقتدرانه‌ترین قهرمانی تاریخ فوتسال ایران را جشن بگیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.