کد خبر : 259569
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 10:16
-

اولادقباد:هر چه دارم از تیم ملی و مردم ایران است/ فدراسیون فوتبال نماینده ای برای مذاکره با باشگاه های اسپانیایی اعزام کند

اولادقباد:هر چه دارم از تیم ملی و مردم ایران است/ فدراسیون فوتبال نماینده ای برای مذاکره با باشگاه های اسپانیایی اعزام کند

مسلم اولاد قباد، ملی پوش فوتسال گفت: فدراسیون فوتبال برای مذاکره با ۲ باشگاه پالما و وینیا آلبالیا نماینده ای به اسپانیا اعزام و مذاکره حضوری داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هرچه به جام ملت‌‌ها و انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تایلند نزدیک می‌شویم اهالی فوتسال به خصوص وحید شمسایی سرمربی تیم ملی نگران عدم حضور لژیونرهای فوتسال حسین طیبی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و سعید احمد عباسی است. به این دلیل که باشگاه‌های اسپانیا اعلام کردند که اجازه حضور بازیکنان ایرانی را در جام ملت‌‌‌‌ها نخواهند داد و این اتفاق به خاطر این است که بازی‌های جام ملت‌ها آسیا قرار است خارج از فیفا دی برگزار شود.

تاخیر در برگزاری جام ملت‌ها مشکلاتی هم برای تیم ملی فوتسال کشورمان و هم برای بازیکنان ملی پوش لژیونر به وجود آورده است. نزدیک به ۲ سال است که این ۴ لژیونر در کنار دیگر ملی‌پوشان در تمرینات با یکدیگر هماهنگ و از هم شناخت کافی پیدا کردند و نبود آنها در بازی‌های آسیایی حتما مشکل ساز خواهد بود و از طرفی اینکه جام ملت‌های امسال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ است و عدم حضور  لژیونرها می‌تواند در کیفیت و حضور قدرتمندانه و برگرداندن جام قهرمانی به ایران تاثیرگزار باشد.

  در حال حاضر به غیر از احمد عباسی که قرار است اسفند ماه وارد ایران شود سایر لژیونرها در ایران هستند و مشکل خروج از کشور دارند. ( طیبی مشکل خروج ندارد). حال در صورتی که این مشکل حل نشود و آنها نتوانند به تمرینات تیم های خود برسند از یک طرف قراردادشان لغو و مجبور به خسارت به باشگاه می‌شوند و از طرف دیگر شاید این بازیکنان دیگر انگیزه و کارایی همیشگی خود در تیم ملی را نداشته باشند.

نکته‌ مهم دیگری که وجود دارد شاید با عدم حضور این ۳ بازیکن در تمرینات باشگاه‌‌‌های خود این پایان کار بازیکنان ایرانی در لیگ‌های اروپایی باشد به دلیل عدم پایبندی به قراردادشان.

مسلم اولاد قباد ، در مورد حضورش به عنوان یکی از لژیونرها تیم ملی در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: من هر چه دارم از تیم ملی و مردم ایران است و هر بازیکنی آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را دارد. من هم از این موضوع مستثنی نیستم و همیشه سرباز تیم ملی بودم و خواهم بود. افتخار می‌کنم و مطمئن باشید برای سرافرازی و بالا بردن پرچم ایران از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهم کرد.

بهترین بازیکن آسیا و تیم پالما اسپانیا گفت: درخواستی از تاج ریاست فدراسیون فوتبال و اصولی ریاست کمیته فوتسال دارم. این عزیزان همیشه نظر خاصی به فوتسال داشتند و مکاتباتی با فدراسیون فوتبال اسپانیا و دو باشگاه این کشور برای حضور لژیونرها انجام داده اند.

اولاد قباد ادامه گفت: فدراسیون فَوتبال برای حضور سردار آزمون ملی پوش فوتبال کشورمان و باشگاه رم ایتالیا که مخالف حضور سردار در جام ملت‌ها بود مذاکره انجام داد تا مشکل سردار حل شود. حال برای احترام به اهالی فوتسال و به احترام دو باشگاه پالما و وینیا آلبالیا مثل فوتبال نماینده‌‌ای از فدراسیون جهت مذاکره با این دو باشگاه اعزام کند. قطعا مذاکره حضوری با مدیران آنها نتیجه بخش خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.