کد خبر : 259650
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 16:48
-

صبوری: گهرزمین سیرجان از آماده‌ترین تیم‌های لیگ است/بالاترین سطحی که برخی جوانان ما بازی کرده اند لیگ امیدها بوده‌است

صبوری: گهرزمین سیرجان از آماده‌ترین تیم‌های لیگ است/بالاترین سطحی که برخی جوانان ما بازی کرده اند لیگ امیدها بوده‌است

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: تیم گهر زمین سیرجان چند بازی گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته و در نیم فصل دوم بهتر نتیجه گرفته و یکی از آماده‌ترین تیم‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین صبوری اظهار داشت: این تیم رتبه سوم جدول را دارد و امسال هزینه‌های خوبی انجام داده و بازیکنان و کادر فنی مناسبی دارد، این تیم روی ضربات ایستگاهی خطرناک است و چند بازیکن باتجربه دارد.

دیدار تیم های آناصنعت پاسارگاد قم و گهر زمین سیرجان از چارچوب هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور روز پنجشنبه هفته جاری و از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علیرغم اینکه در هفته قبل مسابقات نتیجه خوبی نگرفتیم در این هفته تمرینات مناسبی انجام دادیم و بسیار امیدوار و مصمم هستیم که بازی خوبی انجام دهیم و در زمین خودمان بازی برابری با تیم گهر زمین داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نتیجه بازی را از هم اکنون نمی‌توان پیش بینی کرد گفت: امسال نتایج عجیب و غریب در لیگ برتر فوتسال زیاد بوده و بازی‌هایی داشته‌ایم که از قبل برد یک تیم پیش بینی می‌شده اما نتیجه دیگری رقم خورده‌است.

صبوری افزود: در زمین خودی برابر گهر زمین قرار می‌گیریم و حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و این در حالیست که تیم گهر از نظر امکانات، بازیکن و رتبه جدولی شرایط خوبی دارد ولی ما می‌خواهیم برنده بازی باشیم.

هدف‌گذاری آناصنعت برای قرار گرفتن در نیمه اول جدول

سرمربی آناصنعت قم افزود: هدف‌گذاری باشگاه در فصل جاری لیگ برتر فوتسال این است که در بین هفت تیم بالای جدول قرار گیریم و در حالی که اکنون ششم هستیم و با تیم چهارم جدول یک امتیاز فاصله داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر از هدف‌گذاری باشگاه در اول فصل، عقب نیستیم و تا اینجای فصل تمام تلاش خود را صرف کرده‌ایم که در نیمه بالای جدول قرار گیریم.

وی ابراز داشت: تماشاگران آنا صنعت قم تمایل دارند برد تیم را ببینند و به عنوان سرمربی تیم به آنان خرده نمی‌گیرم و از همه هواداران ممنون هستم که تیم را همه جانبه حمایت کرده‌اند ولی آنان باید شرایط را در نظر بگیرند.

صبوری با تاکید بر اینکه هواداران فوتسال در قم باید رتبه تیم در جدول، امکانات، تدارکات تیم و اهداف باشگاه آناصنعت را در نظر بگیرند گفت: اگر لیگ برتر جاری را به لحاظ بودجه‌ای به سه قسمت تقسیم کنیم تیم ما جزو دسته سوم است و از این رو معتقدیم رتبه فعلی ششم ما با توجه به امکاناتی که داشتیم راضی کننده‌است.

بالاترین سطحی که برخی جوانان ما بازی کرده اند لیگ امیدها بوده‌است

سرمربی آناصنعت قم افزود: برخی جوانانی که امسال در تیم خود داریم بالاترین سطحی که بازی کرده‌اند لیگ برتر فوتسال امیدها بوده‌است، این در حالی بود که ما در نیم فصل به دلیل شرایط باشگاه نتوانستیم بازیکن جدید اضافه کنیم.

وی ادامه داد: تیم‌های دیگر در نیم فصل بازیکن اضافه کردند ولی ما با توجه به شرایط بودجه‌ای از تیم‌های پایه خود بازیکن جذب کردیم و این در حالیست که اگر دست باشگاه باز باشد و تیم را تقویت کند طبیعتا کار راحت تر می‌شود.

صبوری تاکید کرد: وقتی از جوان‌های پایه باشگاه خود استفاده می‌کنیم جاهایی باید تاوان آن را بدهیم و این امری طبیعی است.

وی افزود: هنوز هم که پنج هفته به پایان لیگ برتر فوتسال باقی مانده‌است با تیم چهارم جدول ، یک امتیاز فاصله داریم و این طور نبوده‌است که تیم برای قهرمانی بسته شده‌باشد و اکنون که ششم هستیم به ما ایراد وارد شود.

گهر زمین سیرجان اکنون با ۴۲ امتیاز در رده چهارم و آناصنعت قم با ۳۱ امتیاز در رده ششم لیگ برتر فوتسال قرار دارند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.