کد خبر : 259644
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 15:07
-

استقلال و پرسپولیس به رشد و توسعه فوتسال کمک می کنند

ممبینی: تیم ملی بانوان جوان و بهتر شده است/امیدواریم با سومین قهرمانی در آسیا سهمیه جام جهانی را بگیریم

ممبینی: تیم ملی بانوان جوان و بهتر شده است/امیدواریم با سومین قهرمانی در آسیا سهمیه جام جهانی را بگیریم

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به تورنمنت کافا، عنوان کرد: امسال چندمین اعزام بانوان ماست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به تورنمنت کافا، عنوان کرد: امسال چندمین اعزام بانوان ماست. تیم ملی فوتسال هم باتوجه به اینکه مدعی قهرمانی است، تورنمنت کافا برای ما اهمیت دارد. تیم جوان و بهتر شده است. امیدواریم آنها بتوانند روز به روز شایستگی خود را در میادین بین‌المللی نشان دهند. 

وی درباره آیا می‌توانیم منتظر سومین قهرمانی بانوان در آسیا باشیم، خاطرنشان کرد: برای اولین بار جام جهانی فوتسال بانوان در سال ۲۰۲۵ برگزار خواهد شد امیدواریم با سومین قهرمانی در آسیا سهمیه جام جهانی را بگیریم. امیدوارم ما یکی از تیم‌هایی باشیم که بتواند مستمر در این رقابت‌ها حضور داشته باشد

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه چرا تیم‌های بزرگ مانند استقلال و پرسپولیس در فوتسال و فوتبال بانوان تیمداری نمی‌کنند؟ تصریح کرد: به نظرم باشگاه‌های بزرگ ما به خاطر رشد و توسعه فوتبال و فوتسال بانوان، باید بیشتر فعالیت کنند. به خاطر پتانسیلی و هوادارانی که این باشگاه‌ها دارند می‌توانند به بانوان هم کمک کنند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال همچنین درباره اینکه مسابقات قهرمانی زنان در فوتسال چند سالی است برگزار نمی‌شود و چرا تاج از کرسی خود استفاده نمی‌کند، گفت: تاج همیشه یکی از برنامه‌هایش توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال بوده است‌. یکی از دغدغه‌های او همین بود. صحبت‌هایی شده تا فوتسال را بیش از پیش در آسیا داشته باشیم. من امیدوار هستم که فوتبال و فوتسال بانوان به رشد و توسعه خوبی درآسیا برسد. 

ممبینی درباره انحلال تیم پیکان، خاطرنشان کرد: در بخش ورزش بانوان چند مصوبه خوب داشتیم تا سرمایه‌گذاری شود. کاهش بودجه نباید باعث شود بانوان را حذف کنیم. ما دوست داریم از هر دو بخش کاسته شود نه فقط بانوان. باید به بانوان نگاه خوب داشته باشیم. خوشبختانه امسال در بانوان اتفاق خوب افتاد و حتی با تدابیر نهادهای مختلف بانوان به ورزشگاه رفته‌اند و همین به جذابیت فوتبال اضافه می‌کند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.