کد خبر : 259603
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 13:16
-

کشاورز: افتخار نامزدی‌ام در بین مربیان برتر جهان متعلق به ایران است

کشاورز: افتخار نامزدی‌ام در بین مربیان برتر جهان متعلق به ایران است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پس از نامزد شدن در بخش بهترین مربیان باشگاه‌های جهان گفت: من نماینده مربیان ایرانی در بین این نامزدها بودم و این افتخار متعلق به همکارانم در ایران است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سایت فوتسال پلنت علاوه بر معرفی ۱۰ باشگاه فوتسال جهان که در آن نام تیم گیتی‌پسند اصفهان دیده می‌شد، شامگاه دیشب اسامی ۱۰ نامزد کسب عنوان بهترین مربی تیم فوتسال باشگاهی جهان را اعلام کرد که در آن نیز نام محمد کشاورز سرمربی گیتی‌پسند نیز وجود داشت.

کشاورز که دو سال پیش توانسته بود با این تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال شود، امسال نیز تنها به یک برد نیاز دارد تا قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کند. این تیم در حال حاضر با ۲۰ برد و یک تساوی و بدون شکست توانسته مقتدرانه در صدر جدول قرار بگیرد.

حالا کشاورز امروز سه‌شنبه پس از انتخابش به عنوان نامزد برترین مربی تیم‌های باشگاهی در جهان در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: خداراشکر شرایط گیتی‌پسند در این فصل فوق‌العاده است و این اتفاق را مدیون کار گروهی هستیم. در آستانه قهرمانی در لیگ برتر خبر خوبی به ما رسید که هم باشگاه و هم من نامزد برترین‌ها شدیم. این اتفاق حاصل کار تیمی بود و جا دارد از بازیکنان و به خصوص همکارانم در کادرفنی که نقش پررنگی در این اتفاق داشتند، تشکر کنم.

وی در مورد شرایط گیتی‌پسند در لیگ برتر نیز عنوان کرد: این هفته با تیم خوب فرش‌آرای مشهد بازی داریم و همه می‌دانسیم که کارمان در آنجا سخت است. امیدوارم در مشهد بازی با کیفیتی از کار در بیاید. شرایط ما در لیگ هم تا حدودی مشخص شد و بی‌تردید شانس اول قهرمانی هستیم اما چیزی فعلا تمام نشده است. ما می‌خواهیم در ادامه نیز بهترین نمایش را از خودمان برجای بگذاریم.

سرمربی گیتی‌پسند در مورد ریسک این تیم در ابتدای فصل عنوان کرد: ما اول فصل با جلسه‌ای که با هیات مدیره باشگاه داشتیم، قرار گذاشتیم که تغییراتی بنیادین و اساسی در تیم به وجود بیاید و همین اتفاق هم افتاد. تقریبا ۸ ستاره از تیم جدا شدند و با نیروهایی جوان‌تر جای آن‌ها را پر کردیم.

کشاورز افزود: من به توانایی این بازیکنان اعتماد داشتم اما فکر نمی کردم انقدر زود بتوانند با این شرایط خود را وفق بدهند. وقتی یک تیم با ۸۰ درصد تغییرات مواجه می‌شود، زمان می‌برد تا هماهنگی به وجود بیاید اما همه تلاش کردند تا اتفاقات خوب امسال رخ دهد. ما انگیزه بسیار خوبی داشتیم و خداراشکر توانستیم فصل موفقی را پشت سر بگذاریم.

وی در پایان گفت: اولا از اینکه نامزد برترین مربی شدم، بسیار خوشحالم و دوما، من نماینده مربیان ایرانی در بین این نامزدها بودم و این افتخار متعلق به همکارانم در ایران است. در این زمینه از همه کسانی که در این سال‌ها کنارم بودند، تشکر می‌کنم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.